Wednesday, June 24, 2009

ketua pemuda rasuah akan ke manik urai..



Pilihan raya kecil manik urai akan menyaksikan menantu bekas perdana menteri malaysia,khairy jamaludin akan memimpin pemuda umNo untuk berkempen di manik urai.

jadi,kepada rakyat rakyat manik urai tu,kalau nak tengok si perasuah ni live,silalah bersedia hari khamis ni,dia akan ke sana selama tiga hari.

tapi macam biasa la,kalau dia bagi duit ambil,bagi gula kacau,bagi kain pakai,bagi mesin jahit,kebas tapi 14 julai ni undi bulan yea.

anda juga disarankan sediakan beberapa tandan pisang untuk idhadiahkan kepada mereka untuk diberi kepada rombongan pemuda ini.kalau boleh pisang tu,beri yang putik lagi ,jangan beri yang masak,mereka ni hanya layak untuk diberi pisang putik,yang masak,baik korang beri kat beruk atau kera peliharaan korang,boleh juga beruk beruk ni tolong korang panajt pokok kelapa.

1 comment:

ijoks2009 said...

Bagus2,ini yang kita mau, lagi senang kerja kita lagi senang UMNO nak berkubur D Kelantan.Aku rasa kalau dia d lantik jadi perancang pilihanraya bagi seluruh Malaysia lagi baik.
Anak Bapak...

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts