Wednesday, June 17, 2009

manusia tidak sedar diri...


KUALA LUMPUR: Timbalan Presiden Pas, Nasharuddin Mat Isa mendakwa bekas Menteri Besar Perak, Datuk Seri Mohamad Nizar Jamaluddin tidak memaklumkan kepada Pas Pusat mengenai tindakannya memakai lilitan pada songkok, kepala dan lengan bertulis ‘Bubar DUN’ di Dewan Rakyat kelmarin.

“Tindakan beliau adalah spontan kerana tidak berpuas hati terhadap apa yang berlaku di Perak. Bagaimanapun, Nizar tidak memaklumkan tindakannya itu. Saya menyifatkan beliau mahu menarik perhatian dunia dan beliau memperolehnya,” katanya.

Namun, beliau mengakui Mohammad Nizar ada menyatakan kepadanya akan memakai lilitan pada songkok tetapi bukannya melaungkan Bubar DUN.


Mengulas lanjut, Nasharuddin berkata, kelakuan Mohammad Nizar itu akan dibawa kepada mesyuarat mingguan Ahli Parlimen Pas.


Sementara itu, pelbagai pihak menyifatkan itu amat tidak wajar kerana akan memberi kesan kepada kredibiliti seluruh Ahli Parlimen dan bertentangan prinsip Rukun Negara yang meliputi penekanan kepada kedaulatan undang-undang sebagai sebahagian daripada proses membina negara.


sumber: http://www.bharian.com.my

celaka betul,ada orang yang tidak sedar diri kat sini..ok,nizar tidak maklumkan kepada dia,abih tu,semasa dia buat perjumpaan sulit dengan umNo tu dia maklumkan kepada penyokong dak..dasar munafik,sah budak ni ada ciri ciri umNo yang tidak sedar diri..

nizar ada sokongan rakyat ,budak ni ader ke?sorang dua yea la kot..

3 comments:

Zorro said...

Salam, sumber pun dari berita harian, percaya bulat2 ka?.. kan PR dah boikot.. apa lar..

Anonymous said...

kuikuikui!

shogun said...

ADA LAGI YANG MENDAKWA PENYOKONG PR MASIH PELAHAP DAN PERCAYA DENGAN BERITA POLITIK DARI BERITA HARIAN?
KALAU KEPUTUSAN NOMBOR EKOR TU BOLEH LAH JUGAK KALAU NAK PERCAYA..

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts