Saturday, June 13, 2009

berani ka ??


sibuk sibuk hangpa nak "bincang"dengan umNo,baik korang lompat je kat umNo,sekaligus mengkuburkan karier politik korang.

umNo sekarang dah nazak,dah nyawa nyawa ikan,bak kata rumah kata pergi kubur kata mari dah..kalau ko nak masuk dalam keluarga umNo,ko pun akan sama sama terkubur la.

pemimpin pas yang pro kerajaan perpaduan dalam umNo ni sebahagiannya ahli parlimen,hai,untung umNo kalau mereka masuk,paling kurang ada teman dalam "kubur"nanti.

penyokong akar umbi dah terang mengatakan tentangan mereka pada agenda kerajaan perpaduan,bahkan siap ada yang berani kritik kepimpinan yang pro kerajaan perpaduan nih.kritik bukan yang biasa biasa,mereka kritik pemimpin pas yang pro UG ni macam kutuk umNo la.

so,jadi gua rasa rencana kurang cerdik korang ni memang bakal gagal,dari korang nak terus haru birukan pas serta pakatan,baik korang jadi katak dan lompat.kemudian,suruh orang rumah korang sediakan terus air mawar untuk ditaburkan atas karier politik korang,memang akan mampos dalam janga masa pendek.cam ezam la jugak.

tapi memang cara nak hentikan isu UG ni,yang menyokong UG ni baik pergi peluk umNo la.dariapda korang jadi boneka umNo dalam pas,baik korang bersama umno terus..

cuma,ada berani ka?bersama umNo ibarat tolong gali kubur umNo dan korang akan terjun skali dalam kubur tu...

1 comment:

Reezl said...

aku pon tak paham la awat yang depa tu beriya sangat, terhegeh2 sangat nak berpadu ngan umno..
apa yang depa nak daripada umno???
nak projek gak ka???

depa ingat depa tu boleh kot ubah umno nanti kalo depa berpadu...

jangan mimpi la...
kalo nak rasa penangahn kemarahan rakyat,hangpa try la....

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts