Thursday, April 23, 2009

nazri -mahathir balas dendam.


minggu lalu,mahathir mndakwa masih ada orang yang tidak bersih dalam kabinet najib.yakni mereka yang mengamalkan rasuah dan bersifat keji..

semalam,mahathir menyatakan secara terbuka siapa gerangan 'orang yang tidak bersih' itu..mereka adalah nazri aziz dan johari bahrum..

tapi umum tahu,ini merupakan dendam peribadi mahathir mohammad atau nama sebenarnya mahathir kutty bin mohammad kutty,semasa mahathir keluar dari umno pada tahun lepas,nazri telah 'tibai'bekas bos nya habis habisan,begitu juga johari..hari ini,mahathir selaku penasihat PM malaysia telah menunjjukkan belangnya,.

sebenarnya,kalau mahathir ikhlas dalam mengatakan masih ada orang yang tidak bersih dalam umno,ramai lagi nama yang mahathir lupa untuk sebut,khairy,ali rustam,khir toyo,bahkan najib sendiri tidak 'bersih'.

namum,pergaduhan dalam umno di satu perkara positif kepada pakatan rakyat,mungkin benar kata tuan guru nik aziz,mahathir masuk semula umno untuk merosakkan umno..

1 comment:

Anonymous said...

nazri tu lantang orgnya. apa2 yang dia xsuka dia cakap..sbb tu kot mahathir xsuka dia.

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts