Monday, April 20, 2009

meh kita cakap pasal artis kita...


kalau perhatikan industri muzik tanah,sekarang muncul artis baru bak cendawan selepas hujan banyaknya...tapi kualiti ...hempeh..tapi kita tak nak cakap pasal kualiti artis,kita nak cakap pasal tahap agama mereka..

tidak dinafikan,malayisa turut punyai artis yang 'beriman dan patuh perintah Allah' seperti yasin,akil hayy,amy,dan segelintir lagi.namun,tidak dapat disangkal kenbayakkan artis lain semuanya tak jaga agama..

isu terbaru mengenai seorang artis baru,tanpa segan silu memeluk teman wanita di khalayak ramai,bila dah jadi isu,mula lah melalut tak tentu hala..namun,bila ditanya apa timbulkah sedikit sesal kerana berkelakuan sedemikian,jawapannya menjelikkan..itu sebab aku boikot artis malaysia begini..

tidak kurang juga artis wanita yang melampau dalam percakapan serta pakaian...namun,ini seakan trend dalam masyarakat artis malaysia..apa boleh buat kan..

saya percaya ini tidak akan berubah dalam masa terdekat,hanya satu penyelesaiannya,back to the quran....

saya juga berani kata,merka tak ubah seperti gambar di atas...

No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts