Tuesday, April 28, 2009

pondok 'panas' semasa pilihan raya haram...artis 'panas'tak haram.


wah,kerajaan umno semakin takut akan kekuatan jentera parti pakatan rakyat sampaikan pondok panas yang selalunya wujud semasa pilihan raya pun bunyinya nak diharamkan..

alasannya untuk elakkan pergaduhan,pergh...kalau dah tak de provoko dari penyokong umno barisan nasional,takde la gadoh gadoh..

polis pun ada untuk 'jaga' kawasan pengundian,apa msalah,ke tak percaya dengan polis..

berbalik kepada tajuk,pondok 'panas' semasa pilihan raya haram...artis 'panas'tak haram....

kalau kita tengok wajah wajah pengiat industri seni tanah air,kebanyakkannya(artis) ini betul betul 'senikan' diri mereka dengan pakaian yang panas..hal ini membuatkan ramai orang islam 'panas'luaran dan dalaman..jadi sepatutnya artis 'panas' pun patut digam la..

aku bukan anti sangat dengan artis ni,ni tak betul tu tak betul,cuma dah memang dah tak betul..nak wat camne..

;;;;;;;;;;;;;;;

dua perkara yang saya sebutkan diatas mungkin berbeda perkaranya,cuma asasnya sama..'panas'..

1 comment:

Baginda Reformasi said...

hahaha tarian panas bawaan imam haji zahid hamidi al haj tak haram...
http://bagindareformasi.blogspot.com/

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts