Saturday, April 25, 2009

raja katak akan buat keputusan untuk melompat jun ini..


Raja katak malaysia(namanya dirahsiakan)dikatakan akan mengumumkan samada beliau akan menyertai semula parti Untuk Melayu No Otak(umno) atau tidak pada 6 jun ini..dia(raja katak)berkata akan menemui pengundi kawasan dia untuk mndapatkan pandangan mengenai lompatan dia..

dia berkata akan memasuki parti yang dimahukan pengundi dia samada pas atau umno(mmg umno)..

raja katak pernah, digugurkan daripada jawatan Ketua Untuk Melayu No Otak(Umno) Pasir gangsa pada 22 November 2003 dan kemudian digantung keanggotaannya seumur hidup dalam Umno kerana bertanding sebagai calon Bebas pada pilihan raya umum ke-11, Mei 2004.

..................

bagi saya ini lah kesilapan tuan guru nik aziz yang terbesar dalam sejarah politiknya,mengambil katak untuk bertanding atas tiket parti islam semalaysia..sesungguhnya,semua manusia melakukan kesilapan,kami berharap,tok guru tidak buat kesilapan seperti ini lagi...

1 comment:

.@blogger.com said...

Parti UMNO = Untukelayu No Otak ~ itu definasi yang diberikan pemilik laman blog ini. Saya berharap bahawa pemilik laman blog ini bukanlah berbangsa melayu dan ibu bapanya juga bukan berbangsa melayu. Kerana jika ianya berbangsa melayu maka ini akan mengesahkan bahawa memang benarlah pemilik blog ini tidak memiliki otak yang sihat dan fikiran yang waras kerana kebodohannya mencerca ibu bapa sendiri. Kebodohan ibu bapanya membuatkan dia bodoh pada tahap melampau.

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts