Sunday, April 26, 2009

media bn jadi batu api lagakan dap pkr


media pro kerajaan melaporkan bahawa anwar akan menamakan pemenang prk dun penanti sebagai timbalan ketua menteri 1 pulau pinang tanpa merujuk kepada ketua menteri dari dap Yb Lim Guan Eng.(bertujuan melaga lagakan kedua pemimpin ini)

Guan Eng menafikan laporan palsu media itu itu dan berkata Anwar tidak membuat sebarang kenyataan rasmi berhubung perkara perlantikan.

“Sudahkan Anwar membuat pengumuman rasmi mengenainya?” soal Guan Eng kepada media.

“Saya fikir Anwar belum lagi membuat keputusan rasmi mengenai hal itu. Lagipun kita masih lagi menunggu apakah Penanti akan dipertandingkan atau tidak,” ujar beliau lagi.

lim guan eng menyifatkan laporan berkenaan adalah satu spekulasi dan berharap media lebih bertanggungjawab dalam melaporkan berita.

sebelum ini,media pro bn cuba untuk melaga lagakan dua pemimpin tertinggi pr ini berikutan kes adun penanti yang juga bekas timbalan ketua menteri p.p 1,Fairus yang meletak jawatan sebagai tkm dan juga adun penanti.

namun,isu ini sepetutnya sudah reda setelah pertemuan antara dua pemimpin ini..

ps-media pro bn memang begitu, jadi,teruskan boikot mereka..

No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts