Saturday, November 7, 2009

Tok Guru Nik Aziz tokoh PAS paling popular...


Mursyidul Am PAS Datuk Seri Nik Aziz mengekalkan kepercayaan politik dan persepsi positif masyarakat awam terhadapnya tetapi Presidennya Datuk Seri Abdul Hadi Awang pula gagal mencapainya, kata seorang ahli akademik berdasarkan satu tinjauan.

Membentangkan dapatan tinjauan itu di seminar politik parti itu pagi ini, pensyarah kajian media Universiti Malaya (UM) Dr Abu Hassan Hasbullah berkata, Nik Aziz juga masih mengungguli tempat pertama sebagai pemimpin paling popular dalam PAS.

Sementara itu, terdapat penemuan mengejutkan apabila Menteri Besar Kedah Datuk Seri Azizan Razak termasuk antara lima pemimpin paling popular PAS.

Tinjauan di kalangan lebih 2,000 responden dari seluruh negara itu menunjukkan, Abdul Hadi di belakang Nik Aziz.

Ia diikuti dua lagi pemimpin PAS: bekas menteri besar Perak Datuk Seri Nizar Jamaluddin di tempat ketiga dan ahli jawatankuasa pusat parti Mohamad Sabu (keempat)...(malaysiakini)

ni nasib baik hanya dari 2000 responden,kalau ambil 2000 dari setiap negeri,pasti hadi out of list nyer...

gamaknya takde pulak nasarudin mat isa yea..

walaupun ini bukan undian menyeleruh,tapi kita dapat buat kesimpulan awal bahawa haji hadi memenag sudah tidak layak menerajui PAS.....tolong berundur datuk seri....

1 comment:

Anonymous said...

undur..undur..undur hadi undur..

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts