Sunday, November 15, 2009

PKR mula memalu gendang perang...PAS masih meraba raba...

Ketua Umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini mengisytiharkan perang terhadap Presiden Umno, Datuk Seri Najib Tun Razak yang bercita-cita untuk merampas Selangor daripada Pakatan Rakyat.

"Serangan daripada pusat, Perdana Menteri (Datuk Seri Najib Tun Razak) kata nak rampas, walau tidak secara langsung tapi maksudnya begitu. Najib bukan saingan kepada menteri besar, Tan Sri Khalid Ibrahim..(baca lagi posting penuh di malaysiakini))..

Bermula di Selangor,dan p[astinya akan merebak ke seluruh malaysia...laungan REFORMASI!!! digemakan kembali...

pastinya para perwakilan setiap konvesyen PKR kan berkobar kobar semangatnya dalam meneruskan perjuangan...cayak..cayok keADILan....

Tapiiiiiiiiiiiiiiiiii....lain pula bagi rakan seperjuangan PKR ni..tidak dinafikan semangat untuk menetang umNo boleh diwujudkan dalam setiap ahlinya sekiranya PAS mempunyai pemimpin yang lantang serta tegas seperti Anwar,tapi malangnya,90% pemimpin tertinggi(bukan akar umbi)sekarang duk jadi gila mereng...harapan hanya pada TGNA (dan yang sewaktu dengannya) tetapi agak sukar disebabkan ramai pinpinan tertinggi PAS tidak sebulu dgn TGNA..

Pastinya pejuang PAS masih meraba raba dalam perjuangan mereka...sibuk duk fikir kt masalah dalaman,sibuk nak berUG...talak guna betul..

apapun,gua masih lagi ingin teruskan PERJUANGAN gua sendiri untuk hancurkan puak pencacai UG kepala hotak ini melalui blog kesayangan gua ini...tanpa update blog ini,gua makan tak lena,tidur tak basah(*jgn fikir pelik2) dan mandi tak kenyang..

Gua tak nak hentam 100% pemimpin umNo melalui blog ini kerna gua percaya kawan2 blogger yang lain sudah buat begitu,yang gua nak lakukan adalah kondem pemimpin pakatan yang gila mereng....dari abc hingga z.....

No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts