Friday, November 6, 2009

kenyataan Prof.Aziz Bari keras....tapi HH memang sudah tidak diperlukan dalam pimpinan tertinggi.



Kepemimpinan Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang dianggap sangat lesu sehingga beliau boleh diumpamakan "Pak Lah versi PAS", kata ahli akademik Prof Dr Abdul Aziz Bari hari ini.

Tun Abdullah Ahmad Badawi dianggap seorang pemimpin lemah, tidak tegas, lembab dalam pelaksanaan dasar dan dipersalahkan atas kemerosotan teruk BN sehingga dipaksa melepaskan jawatan presiden Umno dan perdana menteri.

Dr Abdul Aziz berkata, kekalahan bertubi-tubi PAS di Terengganu – negeri Abdul Hadi sendiri – pada pilihan raya umum 2004, selepas menawannya pada 1999, dan tahun lepas serta kemerosotan dalam beberapa pilihan raya kecil menyebabkan beliau meyakini bahawa kritikan tersebut mempunyai asas.(malaysiakini)

Benar,Prof cakap dengar analisis berfakta,jangan kita(anda)nak nafi lagi.

ustaz Hadi dah hilang taring,taring beliau dah dipotong oleh "penasihat" beliau yang gilakan Ug...kesian kat Ustaz Hadi..

adakah kita boleh kembalikan "wajah" haji Hadi yang sebenar....kembalikan sura Haji Hadi yang menetang umNo,yang anti umnO..

haji hadi mudah lupa sebenarnya...

dia lupa penindasan kerajaan BN terengganu kepada bekas rakyat nya...Hadi prnah jadi ketrua kepada rakayt Terengganu,beri tanah kepada rakyat terengganu,tapi KERAjaan bn rampas,gua masih ingat rakyat Terengganu adakan solat hajat dan doa munajat kepada Allah untuk mengberi balasan yang setimpal kepada umNo...gua juga tidak lupa haji Hadi pernah datang ceramah ke Sungai Tong pada malam hari sebuah rumah di RTB Pengkalan Merbau dirobohkan oelh jentera BN,malam itu,Ustaz Hadi telah mendoAkan agar BN diberi pengajaran(apa maksud doa gua tak taw sebab dia baca arab??>).

Gua fikir,taringf harimau yang dipotong,pasti takkan bisa tumbuh kembali....gua maish inginkan Hadi dalam perjuangan PAS tetapi kita terpaksa melepaskan beliau...berilah kepada yang lebih baik....beliau seorang yang baik,cuma kurang cerdik dalam soal ini(UG)
.

Haji Hadi hari ini dilihat orang sebagai "kuang cerdik " kerana tindakannya dalam UG...walaupun beliau sudah tidak mahu ada kaitan dengan perpaduan ntah apa apa ni,tapi tindakan beliau untuk menyelesaikan masalah ini amat amat mengecewakan...

No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts