Saturday, November 28, 2009

Beza Pemimpin PR dan pemimpin contoh umNo..

KUASA..
pemimpin PR tak gila kuasa..
# Timbalan Pesuruhjaya II Pas Kelantan, Datuk Husam Musa berkata beliau akan menolak tawaran jika dilantik menjadi Menteri Besar Kelantan, untuk menggantikan Datuk Nik Abdul Abdul Aziz Nik Mat.

Beliau berkata Datuk Ahmad Yaakob lebih layak menjadi Menteri Besar Kelantan kerana senioriti serta hiraki di dalam kerajaan dan parti iaitu sebagai Timbalan Menteri Besar dan Timbalan Pesuruhjaya I Pas Kelantan.

“Semua calon layak, Timbalan Menteri Besar lebih layak lagi sebab dia paling senior.(malaysianinsider)

#dibuktikan lagi dengan naiknya DS Nizar Jamaludin sebagai MB perak selepas pilihan raya umum ke 12 walaupun yang selayaknya adalah wakil dari DAP...tapi pemimpim DAP bukan gila kuasa...


kita tengok umNo pulak...

#Perebutan jawatan menteri besar Terengganu antara mat said(YB Ahmad Said) dan deris9YB idris Jusoh)...deris dapat sokongan PM ketika itu(Pak Lalalala..)manakala Mat Said mendapat sokongan Istana...

#kemelut perlenatikan MB perlis selepas PRU 12 juga membuktikan pemimpin umNo jenis tidak boleh bertolak ansur walaupun antara sekutunya..

#Hasan Ali,jenis gila kan kuasa,lakukan apa saja walaupun pengkhianatan kepada pengundi dan rakyat kerna kemaruk nak jadi MB..(??????????)


No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts