Sunday, November 22, 2009

Pr akan terus berkuasa..tp PAS??

Kerajaan Pakatan Rakyat (PR) yang menerajui beberapa negeri selepas memenangi Pilihan Raya Umum ke-12 lalu diyakini dapat meneruskan perkhidmatan kepada rakyat dengan lebih baik pada masa depan.

Naib Presiden Pas, Salahuddin Ayub berkata, ini berikutan ketelusan pentadbiran sedia ada sekarang berupaya menunjukkan kepimpinan yang baik dan bebas penyelewengan. baca penuh di greenbox..

Ok,artikel kat atas gua cedok kat greenbox(and greenbox cedok kat SH),ia dibawah tajuk "PAS yakin pr akan terus berkuasa"..

betul la...tak perlu bangkang soal ni,gua juga yakin dna percaya,bahawa dengan izin Allah,Pr akan terus berkausa dan kukuh di negeri bawah pentadbirannya.

Masalah sekarang adalah pada PAS...adakah PAS mampu kekalkan penguasaannya??kalau ni kelantan,gua yakin insyAllah,tetapi bagaimana di negeri negeri lain.

maybe parti pembangkang lain seperti DAP dan PKR akan terus kekalkan jumlah kerusi bahkan bertambah,namun gua tidak yakin PAS akan mampu kekalkan sekiranya PAS masih dalam kemelut macam sekarang..

Jangan nak bohongi diri sendiri bahawa PAS bebas dari kemelut dalaman selagi 3..4 ekor pemimpin jahat dalam PAS masiih tidak diberambuskan dari PAS..

Pr mungkin akan cacat kerna adanya pemimpin PAS sebagai pemimpin yang turut terlibat dalam pakatan rakyat..

so,sekali lagi gua menyeru,jom desak tiga empat pemimpin bermasalah dalam PAS ni letak jawatan...

No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts