Friday, November 6, 2009

pemuda umNo yang giller glamer...(isu ajak non muslim ke masjid)

Seorang ahli jawatankuasa Masjid Taman Sri Andalas mempertahankan tindakan menjemput exco kerajaan Selangor, Dr Xavier Jayakumar berucap di satu majlis berbuka puasa di situ, Ogos lalu.

Mohamad Tarmizi Ismail berkata, setakat ini tidak ada arahan rasmi daripada Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) yang melarang masjid-masjid di negeri itu dimasuki oleh orang bukan Islam.

Beliau diminta mengulas kenyataan Pengarah Jais, Datuk Mohamed Khusrin Munawi untuk mengambil tindakan terhadap jawatankuasa majlis itu kerana membenarkan Dr Xavier, yang juga ADUN PKR bagi Seri Andalas, berucap di dewan utama masjid itu.

Kehadiran Dr Xavier di masjid tersebut dibantah oleh pergerakan Pemuda Umno Kota Raja yang menghantar memorandum kepada Jais memintanya menyiasat tindakan jawatankuasa masjid itu.(baca posting penuh di malaysiakini).

Gua tak nak komen yang lain lain,sebab kalau kita tahu islam,pastinya kita tahu bahawa perkara ini tidak salah...kalau KERAjaan BN terengganu boleh ambil kontraktor bukan islam untuk bina masjid kristal,apa salah kita nak jemput orang bukan islam pergi ziarah masjid,secara tak langsung,si penziarah boleh melihat keunikan islam dan ibadat umat islam.

Gua cuma nak hentam pemuda umNo tu jer...

poodah,jenis gilleer glamer,dia lah juara...wira melayu,wira islam....

tapi KERAjaan Bn tolak hudud tak bantah pun,(sini)

KERAjaan bn roboh masjid tak bentah juga..

Pemimpin Bn hina islam,diam jer.....(yang kata solat tu benda kecil,hudud tu zalim,tu hina islam dah tu)..

Pemimpin Bn raba perempuan,dia duk sokong gak....(sini)(sini)(sini)

pemimpin BN kata soalt tu agenda kecil pun membisu sejuta bahasa je(sini).

mana pemuda umNgok kat sini........kemana hilangnya taring ko....simpam dalam seluar dalam ka?

No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts