Tuesday, November 3, 2009

isu UG belum selesai ,tapi kenapa dah diam?


Walau pun selepas mesyuarat khas PAS minggu lalu mengatakan bahawa PAS tidak lagi akan ada kaitan dengan umNo melalui UG,(gamaknya gitulah),tapi gua tak percaya 100 peratus selagi dalam PAS ni ada Hasan Ali,Mustafa Ali dan Nasarudin Mat Isa.

Ni bukan nak provoke atau apa,gua cuma risau satu hari nanti,timbul pula masalah ini,sebab kita bukan dah buang dan bakar isu ini,ita cuma sorokkan bawah karpet,diangkatnya karpet tu,ada la balik sampah ni.

diseru agar blogger dan pemimpin Pro erdogan sentiasa jaga jaga dan waspada kerana tidak mustahil tak berapa lama lagi,isu ini akan kembali timbul secara meluas.

Hasan Ali disiasat lembaga disiplin,tu dah betul,tapi gua fikir hasan ali ni jadi kambing korban je,nak tutup 2 orang lagi,sebab dalam tiga tiga ni,Hasan Ali punyai jawatan paling rendah dalam PAS,hanyalah peseruhjaya PAS Selangor,mustafa ali setiausaha agung PAS dan nasarusdin mat isa timbalan presiden PAS...mungkin dia berkorban untuk "kawan" nya ini demi kepentingan masa hadapan.

yang perlu dibuang adalah "beberapa kerat" pemimpin PAS bermasalah,bukan sekerat pemimpin PAS bermasalah.faham baik baik eh..

kena kencing manis,bukan perlu kerat kat ibu jari je,kena kerat sampai bawah lutut tak silap gua,(atau atas lutut)..kalau tak parah..

so,jika kita diam,dia orang lega,dia bising,dia orang akan jaga jaga sikit dengan tindakan mereka...

PS-Gua tak kan puas hati selagi 3 orang pemimpin bermasalah ini ada dalam PAS...dan sorang lagi,yang turut sama bertemu blogger umNo...mms ka sms nama blakang dia.

No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts