Wednesday, November 4, 2009

Mohamad Sabu tak nak bersuara ka?


Sepanjang isu UG,gua tak dengar pun suara dari saudara Mohamad Sabu,kalau beliau bersuara,pasti akan ada yang turut menyambung gaumannya.

sebelum bicara soal UG,let's talk about Mohamad Sabu dulu(lebih sinonim dengan Mat Sabu)..kalau dulu,sebut je PAS di mulut,kat hati kita akn teringatkan Mat Sabu,kerana apa?? beliau adalah pejuang rakyat yang tulin,kalau beliau nak kemewahan,kekayaan,sertai umNo pasti akan menjadi kaya raya,pemimpin seperti Mat Sabu diingini oleh mana mana parti politik kerana pengaruhnya.

Nak dibandingkan dengan Nasarudin mat ISA,perghhh,,lagi jauh pengaruh Mat Sabu,tapi sayang beliau tetap tewas dengan pemimpin bermasalah itu dalam muktamar pAS yang lalu..Gua penyokong kuat Husam Musa,tapi gua kena akui,pengaruh Mat Sabu adalah lebih besar berbanding Husam dahulu,..

Tapi sekarang,Abg Mat sudah jarang dilihat,mungkin beliau masih kuat berceramah sini sana,tapi kurang aktif berbanding dulu,gua percaya,Mat Sabu tidak akan dilupakan oleh rakyat Malaysia atas jasanya kepada parti islam,tetapi rasa sayang beliau kurang aktif..(atau beliau masih aktif tapi gua tak tahu)..

Gua amat berharap,Mat Sabu mampu menjadi "singa garang'seperti dahulu,namanya tidak lekang disebut pendokong perjuangan islam...hidup Mat Sabu...

kita amat mengharapakn suara Mat Sabu boleh didengarkan sekarang,samada isu UG atau mana mana isu terbaru yang boleh mengegarkan umNo barisan nazional....

PS-gua amat yakin Mat Sabu tidak akan jadi "bodoh"macam tiga kerat pemimpin bermasalah tu,Mat Sabu pejuang tulin,bahkan seorang muslim sejati,beliau tidak akan khianati perjuangan rakyat..lebih lebih lagi,orang paling kuat DAP,YB Lim Guan Eng adalah sahabat baik beliau,dan gua percaya,Mat Sabu tidak akan kecewakan penyokong dan sahabat beliau.....

3 comments:

penjualubat said...

Saya kenal rapat dgn mat sabu, dia juga penentang UG, dia mana reti ampu pimpinan atau ulama macam nasa, berkawan pun banyak dgn org bawahan saja, orang macam dia mana la nak dapat tempat dikalangan pimpinan pas..

orang mat sabu.. said...

mat sabu tak bodo macam pemimpin lain, guna akhbar musuh hentam orang dalam parti, dia ada tarbiah organisasi..

keraspedal said...

pejual ubat:

bagus lah macam tu,...

org mat sabu:

setuju pasal tu..

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts