Wednesday, November 18, 2009

Yes TGNA..Yes DSAI....NO Hadi....

Pernah Zaid Ibrahim cadang supaya TGNA dilantik menjadi pengerusi Pakatan Rakyat..gua setuju dan langsung tidak akan bangkang kalau perkara ini berlaku..

Hari ini,ada MP pakatan rakyat mengatakan DSAI yang bakal pimpin PR...gua pun tak bantah dan juga setuju..

maknanya gua sokong antara dua tokoh ini untuk menjadi pengerusi PR..kalau dua hamba Allah ni jadi pengerusi PR,rakyat pun tenang..

Yang gua akan bangkang 100000% kalau haji hadi dilantik jadi pengerusi pr..sape sape yang cadang gua akan kutuk habis habisan..

Hai Hadi terlalu lemah untuk menajdi pengerusi kepada PR yang kian kuat..tak pasal pasal kalau hadi yang jadi pengerusi,hancur PR...

Gua lagi sokong Lim Guan Eng atau Lim Kit Siang jadi pengerusi PR kalau diberi pilihan antara hadi,YB Lim Guan Eng dan YB Lim Kit Siang,,lantak korang la nak tuduh gua apa pun..hak..hak..hak..

Muntah biru gau klau hadi yang jadi pengerusi...moga moga mimpi ngeri bagi gua ini tidak akan menjadi nyata..amin...

No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts