Wednesday, November 11, 2009

Tajaan pergi hagi TGNA pun mereka buat isu...

malaysiakini:Pemuda Umno Kelantan meminta Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) menyiasat tajaan kepada Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Aziz Nik Mat untuk menunaikan fardu Haji minggu depan.

Ketuanya, Anuar Safian berkata, pihaknya bercadang untuk membuat laporan polis berhubung isu tajaan tersebut.

Beliau diminta mengulas laporan yang memetik Nik Aziz sebagai berkata beliau menerima tajaan menunaikan haji pada 18 November ini bernilai RM65,000...

perghh,dalam malaysiakini TGNA dipetik berkata : tajaan tersebut bukanlah rasuah kerana pihak penaja tidak meminta sebarang ganjaran balas daripadanya..

ni pemuda memang tak guna la,rasanya pengertian rasuah pun mereka tidak dapat tafsirkan,...
mngkin mamat tu jeles coz takde org nak taja dia..kah..kah..kah,nak wat pe taja ko,ko pergi sana baling setan dgn batu,balik sini ko jadi setan,ko jadi sekutu setan..katanya lagi bukan budaya org negeri itu untuk terima ..

korang baca posting penuh kat sini,gua blank sebenarnya nak menulis apa...sejak dua tiga hari ini,tak datang idea untuk menulis dgn bez...

3 comments:

Jati Diri said...

Bro,

Sekarang memang la tak minta apa-apa (betul ke?). Namun Nik Aziz telah pun terhutang budi dengan orang yang memberi....., kalau dia minta nanti - macam mana?

Ada General Order (GO) yang menghalang kakitangan Awam yang tidak boleh menerima apa-apa pemberian dalam apa bentuk juga pun. Nik Aziz tu bukan ke kakitangan awam?

Kalau Anuar Musa dapat tajaan, sure bro belasah punya. Ya tak....

dusunraja said...

Sedikit masa lagi kickdefella akan disaman. Oleh PMBK atau oleh CEO PMBK itu belum pasti. TG Hj Nik Aziz telah memberi restu ke atas tindakan tersebut sekitar jam 3pm tadi.

Exco yang selama ini menjadi "pemilik" kickdefella pula sedang kepanasan kerana akan ada kejutan berkaitan "kerja kerja ekonomi" beliau di Kelantan sepanjang keterlibatan beliau sebagai Exco kerajaan negeri Kelantan.

Jika pemecatan kickdefella membuatkan Exco tersebut kencing tak lawas, pendedahan "kerja kerja ekonomi" beliau akan membuatkan beliau terkucil dalam seluar.

Kita sama sama tunggu dan lihat.

macamoranggila said...

Muaamar Qaddafi,
Tahniah kerana tuan telah dimasukkan kedalam senarai
macam orang gila , untuk maklumat lanjunt kunjungi:

http://macamoranggila.blogspot.com

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts