Monday, November 9, 2009

Seminar PAS tetap gagal,,kenapa tidak EGM terus..



Seminar PAS yang dilaksanakan bebrapa hari lepas nampaknya langsung tidak memberi kesan dalam menyelesaikan "kemelut" dalam PAS...masih wujud dua team dalam PAS,pro umNo dan pro Erdogan....

ibarat sebuah kapal yang mempunyai dua destinasi berbeza,untuk mengelakkan dari berlakunya "musibah",cepat tetapkan hanya satu destinasi,,,rakyat atau umNo..

Korang cakap la nak cakap "soal" ni dah tutup,tapi siapa nak percaya?selagi mustafa ali,hasan ali nacha masih bermaharajalela dalam pAS,selagi itulah PAS akan terus di'cop' sebagai parti bermasalah.,,

Dalam seminar pun,keputusan muktamad bukan kepada sebarang hujah mahu pun undian,tetapi daripada pihak tertentu,(boleh gua tahu siapa yang tentukan keputusan seminar diputuskan siapa?)

so,nak tak nak,untuk selesaikan terus kemelut ini,hanya dua penyelesaiannya....pemimpin yg bermasalah letak jawatan atau muktamar luar biasa...hanya Muktamat dapat menyelesaikan masalah ini/..

1 comment:

wachak said...

Bro, layan gak lu ngan lagu hindustan. Lagu ni mengimbau kembali noatalgia waktu wa sekolah rendah ...

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts