Saturday, November 7, 2009

Pemimpin and ahli PAS warisi pemikiran kelas ketiga penyokong umNo..


Gua tak nak sebut dalam soal lain,cuma gua agak kurang selesa dengan "atitude"peserta seminar PAS hari ini...anda boleh baca di sini...

gua ambil sikit petikan dari posting malaysiakini yan buat gua pandang rendah ikit kat pemimpin dan penyokong PAS ni:

Peserta yang jelas tidak berpuas hati dengan Dr Abdul Aziz termasuklah pemimpin PAS Terengganu, Datuk Abu Bakar Chik yang berkata beliau "tidak dapat melihat muka" pakar undang-undang perlembagaan itu di seminar hari ini. "Beliau kena jawab dengan tegas. Saya sendiri rasa tidak hendak tengok muka profesor. Bukan tidak hendak tengok (terus), tetapi hari ini sahaja.
juga ada juga peserta yang tidak kurang tidak cerdiknya apabila meminta PDAZB tunjukkan bukti bahawa Abdul Hadi kini "Pak Lah versi PAS" dan "suAlign Centerdah kehilangan stim" seperti diterbitkan di akhbar laman web malaysia kini semalam.

nak minta bukti apa ia sudah terbukti...ramai penyokong dah tinggalkan haji hadi,kekalahan di Terengganu walaupun di saat umNo sangat lemah,tindakan dikawal org lain,ikut cakap org lain,pemimpin kena ada pendirian sendiri,ni orang lain yang "ganti" dia pulak.

tolong,ahli pas perlu tinggalkan perangai lama,semangat perjuangan kamu ada,tapi kamu terlalu tabsub dengan pemimpin tertinggi,sampai tak dapat beza benar dan salah...ii sudah jaid kerja orang tak betul... semangat no 2,paling penting cara kita berfikir dalam meneruskan perjuangan ini....

1 comment:

Tuk Ketuo said...

PAS Terangganu memang busuk macam orang tuo bernamo Abu Bakar Chik tu, otak lombab bona

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts