Friday, November 20, 2009

Pembaca blog pro PAS yang bangang..

Biasa,gua kutuk pemimpin PAS yang bodoh,juga pemimpin umno yang tolol,malam ni,selepas "belek"laman malaysia waves,gua rasa nak kutuk pembaca blog pula...pembaca pro PAS yang bodoh..

Gua tak taw apa masalah mereka ini dengan blogger seperti tulang besi dan aduka teruna(sekadar beberapa nama)..setahu gua,mereka(dua blogger tersebut) anti kepada puak proksi umNo dalam PAS..mereka selalu bongkar kelakuan FROGsi umNo dalam PAS ini..dan gua tak lihat tulisan mereka mampu mengjahanamkan PAS sebaliknya untuk menguatkan serta membetulkan PAS agar tidak lari dari perjuangan asal.

Gua lihat,posting tulang besi selalu kondem pihak yang ingin bersatu berpadu dengan parti thoguhut umNo je..tak pernah gua baca TB kutuk TGNA..

Gua pelik juga,kenapa pembaca blog ini tidak pernah atau jarang sekali bidas blogger PAS yang dilihat anti erdogan dan pro UG..

apakah mereka buta??atau apakah mereka ni nak bersama dengan umNo??atau pembaca atau pengkomen ini sebenarnya juga seorang proksi umNo..mereka menyamar seolah olah penyokong PAS yang sayangkan PAS,serta tak mahu PAS berpecah sedangkan mereka bantai blogger yang mendedahkan kejahatan pemimpin PAS yang jelik seperti Hasan ali dan Nasarudin Mat Isa.

Gua sampai skearang masih tidak faham mana akal mereka ni...bodoh..dulu..kini dan slamanya..

Mungkin pada mata mereka,mana mana blogger yang anti salah satu pemimpin PAS adalah blogger yang ingin mengjahanamkan PAS.dangkalnya manusia...sial betul mereka ni..mereka butakan mata mereka terhadap sikap jahat hasan ali,nasarudin mat isa,mustafa ali,abc dan blogger seperti Mamat Serong Otak....

jangan jadi bodoh...nanti PAS jatuh,baru korang taw...

1 comment:

nana said...

fening2 ana.web mcm ni pun ada

http://xr.com/PAS-TERLAMPAU
http://xr.com/PAS-TERLAMPAU

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts