Sunday, November 29, 2009

bukan sahaja TGNA,seluruh umat islam kena berdoa agar Allah melaknat pemimpn dan kerajaan yang zalim...

TGNA tetap pertahankan tindakan beliau mendoakan agar masa depan PM Datuk Seri Najib Razak dan Umno dimusnahkan jika kerajaan pusat enggan memberi royalti minyak kepada Kelantan walaupun dikritik hebat oleh ulama pengampu kebangsaan.

PAS kelantan sudah berjuang melalui berbagai cari untuk menuntuk hak mereka dalam royalti minyak,tetapi KERAjaan pusat ni hanya wat endah tak endah...so,last last,kita doa je la..

katanya ustazah gua,kalau kita doa 40 kali dengan ikhlas,maka insyAllah,Allah makbulkan,satu satu cara lagi,40 orang berdoa secara ikhlas untuk menghancurkan masa depan kerajaan dan pemimpin zalim itu,insyAllah,mungkin Allah makbul,tu kalau 40 orang,macam mana kalau 40 000 orang,atau 400 000 ribu orang yang doakan...mungki nAllah akan perkenan doa kita..

so, gua seru kita sama sama mengikut jejak TGNA,jom berdoa semua..

YA ALLAH YA TUHAN KAMI,SESUNGGUHNYA DIKAU MAHA MENGETAHUI APA YANG BERLAKU DI NEGERI KAMI..BAGAIMANA NEGERI KAMI DIZALIMI PEMERINTAH PUSAT,HAK KAMI DINAFIKAN OLEH PEMERINTAH PUSAT,OLEH ITU YA ALLAH,SEKIRANYA ENGKAU MENGDAPATI KAMI DI PIHAK YANG BENAR ,MAKA DIKAU HANCURKAN LAH MASA DEPAN PEMIMPIN YANG TELAH MELAKUKAN KHIANAT ITU...SERTA HANCURKAN LAH SEKALI ORGANISASINYA YANG ANGKUH ITU..

1 comment:

kembara putih said...

Abang kena beringat sikit pasal doa ni. Ada sebut panjang umur untuk Najib dan UMNO tak? Kalau tak sebut salah tu. Kena tanya Mufti Perak dulu, sebab dia ni wakil tuhan untuk memakbulkan doa seseorang.

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts