Monday, November 30, 2009

bila si gila penari bogel kata TGNA nyanyuk...





Kenyataan- kenyataan kontroversi Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat sejak kebelakangan ini menunjukkan beliau seperti sudah nyanyuk atau tidak sedar dengan apa yang diperkatakannya.

Naib Presiden UMNO, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi berkata, kenyataan tersebut turut menyebabkan Mursyidul Am Pas itu kini dilihat begitu berbeza dengan pemimpin lain parti tersebut termasuk Presidennya, Datuk Seri Abdul Hadi Awang

Malah katanya, doa agar Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dan UMNO dimusnahkan yang dibacakan oleh Nik Abdul Aziz pada khutbah solat Jumaat di Kota Bharu kelmarin membuktikan hakikat tersebut.

''Apa punya nyanyuk dia boleh membuat doa sebegitu," katanya pada sidang akhbar selepas merasmikan Persidangan Maritim Antarabangsa sempena Pameran Maritim Antarabangsa Langkawi (LIMA) 2009 di sini hari ini.

Mengulas doa yang dibacakan oleh Menteri Besar Kelantan itu kelmarin, beliau berkata, ia bukan kali pertama dilakunya.

Menurutnya, Nik Abdul Aziz juga telah membuat doa yang sama dalam kempen Pilihan Raya Kecil Dewan Undangan Negeri Permatang Pasir dan Bagan Pinang sebelum ini dengan meminta Perdana Menteri termasuk beliau sendiri 'pergi jahanam' dan dianggap sebagai orang jahat.

Ahmad Zahid berkata, doa-doa yang dibacakan oleh Nik Abdul Aziz itu juga boleh dilihat dalam laman You Tube

''Kelmarin sekali lagi dia membuat doa yang sama di Kota Bharu.

''Saya fikir tidak ada gunanya beliau membuat doa seperti itu kerana ia akan menyusahkan pemimpin Pas yang lain," katanya.

Sebab itulah katanya, Nik Abdul Aziz berbeza pendapat dengan pemimpin Pas yang lain.

au mengeluarkan lebih banyak doa yang tidak sepatutnya.(utusan malaysia online)..

Tambah beliau, mungkin sudah tiba masanya Nik Abdul Aziz bersara daripada politik sebelum beli

..hak..hak..

ketata dulu...meh kita cuba jawab kenyataan bodoh dan bangang si zahid n da penari bogel ni..

memang la TGNA berbeza dengan pemimpin pemimpin PAS lain..TGNA lebih bijak,hebat dan berkarisma..kalau beliau sama je dengan pemimpin PAS lain macam haji Hadi tu,bungkus la PAS..dan kalau beliau sama je dengan pemimpin PAS lain,tak la beliau jadi mursidul am PAS..dan sesungguhnya hal ini dibuktikan dengan doa TGNA jumaat lepas la..hak..hak..hak.

memang ini bukan kali pertama TGNA bertindak bijak begini...hak..hak..hak..tabik spring TGNA...pergi jahanam la zahid hamihi,pergi jahanam la umNo..

dan keras pedal tambah lagi,doa doa keramat tu boleh didengar melalui laman wed Youtube.

dan semalam TGNA berdoa kepada Allah sekali lagi..(sebagai hamba yang taat,hanya kepada Allah kita berdoa selalu)

ada gunanya doa itu,ia akan buat pemimpin umNo melatah dan mengelabah..hak..hak..hak..zahid satu contohnya..yabetul ini akan menyusahkan pemimpin PAS lain..pemimpin PAS yang pro umNo@barua umNo)..hak..hak..hak..

zahid dan najib yang perlu bersara..dah dah la makan duit rakyat..pi bertaubat nuh..nanti makbul betul kan doa TGNA..mampos korang,,hak,..hak..hakk

jom aminkan doa TGNA...

AMIN...AMIN YA ROBBAL ALAMIN..

1 comment:

matkambing said...

akan terjadikah ramalan pengundi keturunan cina malaysia bahawa najib hanya akan menjadi pm malaysia selama setahun sahaja?

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts