Saturday, November 21, 2009

Andai kata....

Hari isnin ni mahkamah akan putuskan samada PRK Kota Seputih benar benar akan berlaku atau tidak...so,hari ini,kita masih akan berteka teki untuk ini...

tetapi,andai kata,dengan takdir Allah,PRK Kota Seputeh itu benar benar berlaku,dan seterusnya PAS kalah dengan majoriti lebih teruk..apa tindakan PAS seterusnya..

Posting ini sekadar "andai kata"

Andai kata sekiranya apa yang gua andaikan di atas benar benar berlaku(pening dah?)yakni PAS kalah pada PRK Kota Seputeh sekiranya benar benar berlakunya pilihan raya,gua fikir Presiden PAS iaitu Abdul Hadi Awang wajib meletakkan jawatan(Presiden),begitu juga mustafa Ali(sebagai setiausaha agung PAS)..

Pastinya,mereka lah punca kekalahan ini,sebagaimana Pak Lah menjadi punca kepada kekalahan teruk barisan nazional pada pilihan raya umum yang lalu..akhirnya setelah ditekan dari dalam,Pak Lah meletak jawatan..

Jadi Gua fikir,sekiranya Haji Hadi masih keras pedal untuk letak jawatan,desakan akar umBi harus dibuat untuk beliau bersara dari dunia politik.

gua menyeru begini bukan kerna Gua anti Haji Hadi sebaliknya gua mahukan yang terbaik untuk PAS...kita sudah ada penganti yang layak untuk jawatan Presiden,mestinya bukan timbalan Presiden iaitu nasarudin mat isa,kerna sebelum hadi letak jawatan,Nasarudin harus dipecat dahulu....

MB kedah mampu menjalankan amanah rakyat dengan lebih baik..ni bukan amanah kecil beb,ni amanah rakyat Malaysia kepada PAS...

Ustaz Azizan adalah yang terbaik setakat ini...untuk menjadi presiden PAS...

GUA BUKAN ANTI HAJI HADI,GUA CUMA SAYANGKAN PAS...

1 comment:

Unknown said...

Ini Cerpen ketiga aku dlm blog.jangan lupa baca dan bagi komen.
http://ijoks2009.blogspot.com/2009/11/jongos-ketua-serigala.html

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts