Friday, July 24, 2009

Zambry Al-Fatwa Tak Puas Hati Dengan Nizar Lagi

KESIAN...KESIAN...MASIH TAK PUAS HATI DENGAN NIZAR...

Jangan serang orang lain kerana perbuatan Nizar, kata Zambry kepada PAS

BALING: Ulama Pas tidak perlu menyerang mana-mana pihak berhubung tindakan bekas Menteri Besar Perak Datuk Seri Mohamad Nizar Jamaluddin yang dilaporkan menyertai upacara memegang lilin bagi memperingati Teoh Beng Hock, setiausaha politik seorang anggota exco kerajaan Selangor, yang ditemui mati terjatuh dari sebuah bangunan di Shah Alam baru-baru ini.

Menteri Besar Perak Datuk Seri Dr Zamry Abdul Kadir berkata beliau cuma mahu mendapatkan penjelasan dari ulama Pas mengenai perbuatan Nizar itu.

"Saya hairan kenapa ulama Pas saperti (Mursyidul Am Pas) Nik Aziz Nik Mat menyerang saya kerana meminta penjelasan itu tetapi tidak menjelaskan hukumnya dari segi Islam mengenai perbuatan ahli Pas itu," kata beliau kepada pemberita selepas merasmikan mesyuarat perwakilan Wanita Umno Bahagian Baling di sini hari ini.

Sumber:
http://loveperak.blogspot.com/


zombie akan tetap zombie...

1 comment:

Anonymous said...

suruhla semua mufti 1 malaysia syorkan kepada pemimpin umno tentang rasuah,fitnah ,bunuh dan mcm2 lgi patut di jatuhkan hudud kepada pesalah seperti Khir toyol dan puak ampu umno,jgn mufti hanya duk diam dan makan gaji buta je nanti d akhirat dtanya oleh Allah .kalau mufti hanya nak dpt pangkat dan pingat mcm mana rakyat nak hormat .belik pingat pas tu ampu peminpin umno.

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts