Friday, July 24, 2009

zambry tidak takut jadi macam khir toyo ke?


Menteri besar perak yang haram,zambry masih terus menerus menyerang Nizar berhubung isu nizar memegang lilin sempena kematian setiausaha politik adun dap.serangan yang bermula dengan agak gentle(sebab nak tunjuk yang dia tidak suka srang serang peribadi ni)akhirnya dia terpaksa bertindak ganas setelah serangannya tidak dimakan rakyat.

zombie ni lupa satu kisah,bekas menteri besar selangor yang bertubi tubi menyerang menteri besar selangor sekarang,dato seri khalid ibrahim akhirnya memakan diri apabila pihak pakatan rakyat bertindak membalas serangan itu.akhirnya,rakyat selangor nampak kebejatan bekas pemimpin mereka itu.

buat masa sekarang ni,mungkin pihak pakatan hanya membiarkan zombie,tetapi gua percaya kesabaran aktivis aktivis pakatan ada hadnya,mungkin bila satu masa,pabila mereka jelik dan dah menyampah dengan perbuatan zombie ini,"serangan" c4 secara berterusan akan dilancarkan kepada zombie ini.

jadi,peringatan la untuk zombie............nak jadi seperti khir toyo ker?berhenti la,hang pa menyalak sekuat mana pun,rakyat tak nak dengar la.apa yang kami tahu,hang pa tu yang tidak layak bersuara dalam soal ini kerana hang pa sebenarnya di dalam sebuah parti yang menolak fatwa ulama bahkan parti hang pa itu sendiri menolak islam..

No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts