Thursday, July 30, 2009

konsert konsert nyanyian pun mengancam keselamatan negara beb..


Kalau bab perhimpunan@ceramah pembangkang,pasti susah bebenor nak dapat permit,malahan,ceramah agama pun dihalang,dasar sidalan punya anjing bn.

tapi,kalau ditengok konsert konsert yang melalaikan umat islam di malaysia,tanpa permit pun gua percaya boleh dibuat sedangkan konsert konsert nyanyian yang melalaikan sebeginilah yang patut diharamkan.

banyak sebab kenapa konsert seperti ini membawa kesan negatif kepada negara,iaitu kesan jangka panjang,kerosakan akhlak muda mudi ini bakal memusnahkan negara,jika diperhatikan,majoriti yang menghadiri adalah anak melayu,bahkan mak cik mak cik melayu,dasar tidak sedar diri semuanya.apakah polis tidak mampu melihat kesan jangka masa panjang kepada negara kerana konsert haram ini.

gua percaya,perhimpunan GMI sabtu ini tidak haram di sisi undang undang islam kerana kita sedang perjuangkan hak asasi yang dititikberatkan islam,dan gua juga percaya konsert konsert nyanyian yang selalu diadakan haram di sisi agama....kerana,hang pa pk la sendiri..

kalau anda rakyat malaysia yang berakal,fikirlah...
yang tidak berakal tu,lantak la,nak wat camne,dia dan lembu tiada bezanya.
gua percaya,jika ada yang pendang negetif tentang perhimpunan mansuhkan ISA ni,sah anda lebih bego@bodoh berbanding lembu..

No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts