Friday, July 3, 2009

ketua putera puteri umNo ditipu media sendiri.


Dato Seri Anwar Ibrahim menyalahkan media yang telah membesar besarkan cerita mengenai masalah dalam pakatan rakyat berhubung dengan dap vs pas di kedah serta dap vs pkr di pulau pinang.Pada masa yang sama,pihak media pencacai umNo pula menyalahkan anwar kerana menyalahkan mereka.

tapi,kalau kita tengok dengan mata kasar pun kat tv,kita boleh nampak ada benarnya dakwaan DSAI tu.10 minit berita utama mengenai pakatan rakyat yang dakwa mereka wujud masalah dalaman yang besar.katanya ketua puteri parti melayu,pr sombong kerana tidak mengakui masalah yang dihadapi adalah masalah besar,tu la,puteri ni asyik baca dan dengar media pengampu kerajaan je,sebab tu dia beri dakwaan tu.sama la dengan khairy si perasuah,dua kali lima je dengan puteri nya,walaupun khabarnya dia graDUIT dari oxford.

kesimpulan yang kita boleh buat,pemimpin umNo yang cari maklumat kat media mereka sendiri,sesungguhnya mereka telah ditipu oleh media mereka sendiri.sebab apa,sebab mereka bangang ler..

1 comment:

Anonymous said...

Berape punya lama tak update daaaa...

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts