Friday, July 31, 2009

AMARAN KEPADA POLIS RAJA DIMALAYSIA..

Sempena pesta demokrasi besok,dimana satu perhimpunan mansuhkan ISA akan diadakan,kita sama sama memberi amaran kepada pihak polis untuk tidak menimbulkan provokasi atau pun kekecohan besok.

penyokong anti ISA akan berhimpun secara aman,dan kita sama sama berharap pihak polis JANGAN TIMBULKAN MASALAH.

kebiasaannya,memang menjadi hobi pihak polis@keselamatan untuk menghuru-harakan keadaan,diingatkan kepada pihak polis,itu bukan hobi,tapi gila babi.

jadi,saya ulang sekali lagi:DIHARAP PIHAK POLIS TIDAK MENIMBULKAN SEBARANG KEKECOHAN BESOK,ATAU ANDA BOLEH DIPENJARA DIATAS AKTA KESELAMATAN DALAM NGERI KERANA MELAKUKAN PROVOKASI.HUHU.

ps-baru adil kan,selalu dia je yang beri kita amaran,sedangkan yang sepatutnya diberi amaran adalah mereka sendiri...dasar polis sialan.

4 comments:

Anonymous said...

pro erdogan,

are you out of your mind? polis sial? saya rasa anda lagi sial. who are you to give such warning to pdrm? ingat negara ni milik bapak you ke? if you think this country not good enough for people like you, pls get out of this country as soon as possible. Why dont you migrate to thailand or china or india or US. lets see what they would do if you dare to give warning to thier police. In thailand, dia ambil you bawa masuk hutan, tembak mati, habis cerita.

Anonymous said...

salam,

saudara erdogan, adakah anda setuju dengan cadangan saya supaya kita tukar isa kepada cara amerika dengan mengadakan pusat tahanan ala guantanamo prison? atau kita tukar isa kepada Patriot act seperi di amerika juga yang mana akta ini lebih teruk dari isa. setuju?

keraspedal said...

kenapa tadak tulur ka nak guna nama sendiri?

apa masalah?

kalau mereka bekerja untuk rakyat,gua tidak akan kata begitu,tapi mereka menjadi anjing kepada bn/umNo.mereka makan gaji dengan duit rakyat,duit gua pun ada beb,gua tak halal.lantak lah.

polis thailand bawak masuk hutan dan tembak,polis malaysia bawa masuk lokap kemudian bunuh...mana lebih ngeri?kesian kugan,biarpun dia bersalah biar mahkamah yg tentukan,polis tiada hak itu.

kemudian,kalau diimbas dulu dulu,mesti hang pa marah kalau anak perempuan hangpa masuk lokap kan?nanti kena ketuk ketampi..huhuhu

ps-ni tanpa nama ni sarjan ka,koperal biasa?

keraspedal said...

isa dan penjara di teluk guantanamo tiada beza..semuanya tidak ambil tahu tentang hak asasi.

mengapa tidak jika kita bicarakan mereka yang bersalah di mahkamah,bukan dipenjara tanpa bicara.dengar lagi "dipalang ini" di atas tu.

so,jika anda menyokong isa,samalah juga anda menyokong guantanamo.

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts