Monday, September 20, 2010

Tiada wartawan sebodoh wartawan utusan meloya..


Gua terbaca paper free milik kawan gua la..akhbar meloya..dan sememangnya tepat dengan namanya..akhbar meloya memang betul betul meloyakan..
Gua berminat untuk kongsi satu tujuk Berita semalam..
"NIK AZIZ SAH TAK BERTANDING PRU13.."
Beginilah tajuk bodoh tu...macam la dia tu Tuan Guru Nik Aziz..yang gua faham dari kenyataan TGNA,beliau tidak akan tawarkan diri untuk bertanding,bukan terus tidak bertanding..
Tapi dah memang sejak dulu TGNA tidak tawarkan diri untuk bertanding,tapi parti yang tentukan..dan sesungguhnya,parti memang tak pernah miss untuk calonkan Tok Guru..wei..wei..wei..
Gua pun pelik.,..apa kebaikan bagi akhbar tu,kalau TGNA tak bertanding,bikin sibuk aja,,..
ps-Tapi kalau TGNA tak bertanding pun,beliau tetap pemimpin PAS,dan tetap akan terus memimppn PAS insyAllah,,..dan umNo akan terus hancur ;)

1 comment:

Anonymous said...

ko ni bebal juga.........nik ajis nik tak ada rahmat.........

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts