Wednesday, September 8, 2010

KJ sorang je yg ada akal dalam umNo :)

Ketika pengaruh Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (PERKASA) dilihat menggelisahkan beberapa pemimpin Umno, Ketua Pemuda Umno pula melihatnya seolah-olah tidak akan menyinggung langsung sokongan orang Melayu terhadap parti itu.

"Saya tidak menipu, saya rasa banyak ahli PERKASA sebenarnya ahli Umno. Jadi, secara impiralnya, mereka ini tidak menambahkan sokongan pada Umno.

"Itu sebabnya saya saya ambil pendirian tegas terhadap mereka. Jika ahli PERKSA, apa yang kamu boleh dapat daripada PERKASA? Tak banyak," kata Khairy (kiri) yang juga ahli parlimen Rembau.

"Mereka tidak akan sokong pembangkang kerana mereka akan berikan undi pada Umno juga. Jadi kesan politik PERKASA kepada Umno adalah minimal kerana ia tidak menambahkan undi Melayu."(baca lagi)

kah..kah..

wa bukan pro KJ lo..

Gua pro erdogan..

Tapi gua kesian tengok KJ dalam umNo..

Dia keseorangan kini..

Selepas bapak mertuanya hilang kuasa..

dia dah terdesak..

Namun,kesan dari kedesakan..(haha)

KJ mula berfikiran waras..

Adalah betul ttg 'fatwa'nya tentang PERKASA..

kehadiran perkara langsung tidak membantu umNo..

Hanya sebagai penyibuk je..

KJ ni dah faham..

PERKASA bukan nak beri sesuatu kepada umNo..

Tapi nak sesuatu dari pengaruh umNo..

dan PERKASA dapat nilai tambah skrang dari umno(bila ahli umNo join PERKASA..)

umNo hanya melopong..

PERKASA berjaya perKOSA umNo..

Hanya KJ yang nampak..

Pemimpin la buta mata semuanya..

atau sebenarnya sengaja tutup mata :)..

merelakan pemerkosaan berlaku..kah..kah..kah...

No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts