Sunday, September 12, 2010

Tak pernah gua jumpa ahli politik sebodoh Ibrahim Ali..


Mau gelak gua tengok gelagat Brahim Ali si raja katak ni..

Mamat ni ingat dia hebat..gah...perkasa..

Poodah..dulu menang pun atas ehsan PAS..

Mamat ni sama lah macam Pak Lah..fikir diri sendiri punca kemenangan..kemasyuran..

Padahal kerna orang di belakangnya....

Perihal pru12,gua jamin tanpa tiket PAS,Brehim Ali ini wajib tak kan menang parlimen Pasir Mas..

Tapi mungkin keangkuhan yang menebal..berani bilang dirinya lah yangm emenangkan dia..

Dia lupa masa Pilihan raya Kecil pengkalan kubur sebelum tu..katak ni kalah teruk hingga hilang wang deposit..Brehim mudah lupa..

Gua fikir,selepas katak ni ambil keputusan untuk menentang PAS yang menangkan nya di P.mas,katak ni akan berbaik baik dengan umNo..untuk dapat back up dalam PRU13..

tAPI bukti kebodohan katak ni semakin terserlah pabila mengatakan bahawa ""Bila kita minta sokongan Umno?"

Dia ingat PERKASA mampu berdiri tanpa umNo..

(kalau dengan sokongan umNo pun,brehim akan tetap kalah di pru13..insyAllah)

Tu pun sebab perkasa dapat sokongan madey,kalau tak..hempeh la..

nanti gua nak tengok..mamat ni jadi calon bebas mewakili PERKASA..

tanpa back up PAS....dan tanpa sokongan orang umNo(ada ke lagi ?)

Brehim bodoh.. :)

No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts