Friday, September 17, 2010

Terkini - 5 blogger bunuh diri!!!


Putrajaya-Kira kira 100 ribu ahli Pakatan Rakyat DAP, PAS dan PKR telah berhimpun di Sekitar Putrajaya bagi meraikan kemenangan mereka dalam menawan Putrajaya apabila kerajaan Barisan Nasional yang di terajui Dato Seri Najib tumbang awal pagi tadi.

Mengikut Laporan dari wartawan yang bertugas Pemimpin pemimpin Barisan Nasional dihambat keluar secara kehormat pada pagi itu.Dato Seri Najib dikatakan membawa topeng muka bagi mengelakkan dirinya dari dikenali oleh orang ramai,namun begitu,kepalanya yang botak menbocorkan penyamarannya..Keluarnya Najib dari pejabat Perdana Menteri disambut dengan laungan "Reformasi",'Allahuakbar" dan "Hidup Altantuya" oleh rakyat jelata..

Pemimpin pemimpin lain dikatakan masih berada di dalam pejabat masing masing,dilaporkan,mereka sedang memusnahkan bahan bukti segala penyelewengan mereka sepanjang malaysia merdeka..

Kelihatan,bakal Perdana Menteri Malaysia yang baru,Dato Seri Anwar Ibrahim sedang menenangkan para penyokongnya dari terus menyerbu bangunan Putrajaya dan seolah olah rampasan kuasa berlaku..menurut Dato Seri Anwar,Rampasan kuasa bukan budaya Pakatan Rakyat..

Dato Seri Nizar Jamaludin kelihatan sedang memimpin selawat secara beramai ramai di hadapan bangunan pentadbiran..kelihatan juga kelibat kelibat pemimpin pakatan lain seperti Dr.Badrolamin Bahron,Mat Sabu,Haji Husam Musa,dan ramai lagi..

Tuan Guru Nik Aziz dilaporkn sedang memimpin solat sunat menandakan kesyukuran jatuhnya kerajaan Barisan Nasional setelah lebih 50 tahun memerintah,,

Lim Guan Eng pula bersama pemimpin DAP lain turut sama hadir di Putrajaya..

Pada masa yang sama,5 orang blogger yang selama ini hidup dari wang yang dibiayai parti politik yang tewas dilaporkan telah membunuh diri mereka kerana tidak dapat menerima hakikat kekalahan,tiga dari mereka menggunakan Bom C4 untuk meletupkan diri manakala dua lagi dilaporkan menelan asid sulfrik..antara blogger yang disahkan membunuh diri adalah Merapu kari,Ruang Bicara Fitnah,blogger KAP,dan blogger Pisau berkarat..

Seorang lagi blogger kontroversi,papadom Gomal yang dikatakan cuba melarikan diri ke Bangkok,melalui jalan udara telah menemui ajal selepas kapal terbang yang dinaiki terhempas di lautan..punca kapal terbang terhempas adalah disebabkan muatan yang berlebihan dan disyaki,salah seorang penumpang yang mempunyai berat yang berlebihan..

Manakala,antara blogger yang dimasukkan ke Hospital atas cubaan bunuh diri pula adalah :

JET
Garam Masin
Askar Perang Maya
Medan Informasi anda
Keris Putrajaya Biru,

Diramal,ramai lagi akan dimasukkan ke Hospital kerana dilaporkan,penjualan racun rumpai bertambah sejak semalam..

Laporan dari harakahtiaphari juga memetik bahawa Sepul Bukhori Aww..aww turut sama dimasukkan ke Hospital besar Malaya setelah dilaporkan mengerat anu nya sendiri mengunakan gigi..

Tiket untuk ke luar negara juga telah habis untuk bulan ini dikatakan para menteri dan senator telah menempah sejak keputusan pilihan raya diumunkan..

Pemimpin Perkasa,Abg Ibrahm dikatakan telah dmasukkan ke Wad Orang Gila sejak semalam..

pssssstt....kalau Gomo boleh bikin cerita....Gua pun Boleh >:)

ps-Kalau utusan meloya boleh reka cerita,Gua pun boleh..tapi ini bukan rekaan semata mata...tunggu masa je nak jadi Nyata ..

1 comment:

Pak Oncu said...

PASTI MENJADI KENYATAAN,,,,,,,,,,,, gua doa kan !!!

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts