Friday, April 30, 2010

Tok Guru diancam bunuh

Saya terkejut membaca Facebook saya hari ini. Rakan-rakan facebook memaklumkan bahawa seorang pemuda Umno mengugut untuk membunuh Mursyidul Am Pas, Tok Guru Nik Aziz.

Mohd Safuan Hilmi, 24 yang mengaku graduan UiTM dan kini bekerja di Syarikat Prasarana Negara Berhad membuat ugutan mahu membunuh Nik Aziz dalam komennya di satu wall perbincangan dalam facebook.

“Belum lengkap lagi sebab seekor lagi barua tak mati iaitu Nik Aziz. Tunggu aku pi bunuh Nik Aziz dulu baru lengkap. Setan tu tak layak duduk kat muka bumi ni lagi”

“Senang bunuh orang. Tikam jer. Aku sanggup dihukum gantung jika aku dapat bunuh Nik Aziz al Dajal tu”….begitulah kata-kata biadap pemuda Umno ini
.(baca lagi).

Memang sial mamat ni...bercakap besar tahi banding punggung sendiri...buktinya tutup acc FB sendiri..

Bila kita cakap perangai mereka serupa yahudi,marah...tapi ini jelas membuktikannya..

Sekarang,ulama pun diugut sedemikian...kalau ulama dia berani ugut bunuh,apatah lagi guru guru dia,pasti bidak ni jenis tidak hormat guru...sialan...

bagaimana pemimpin begitulah pengikutnya,,

wajah mamat ni pun ada,gua cedok dari blog-list malaysia,muka hemsem gak....cam beruk..

Betul x cakap gua..cam beruk kan??tapi bukan salah ibu mengandung..pasti ibunya makan terlalu banyak pisang semasa mengandungkannyakan..kan..kan...cuba bandingkan wajah si pengugut tu dgn wajah ulama kesayangan kita Tok Guru Nik Aziz yang berpakaian putih di bawah gambar Sapuan tu,perghhh,bagai dajjal dgn ulama bezanyakan...

Secara serius,gua minta pemimpin pemimpin PAS dan pakatan memgambil tindakan segera..ini mungkin gurauan bodoh dari mamat gila berbaju merah tu,tetapi jika dibiarkan,dia akan semakin naik atas kepala.....

PS-sori,gua celupar dgn M.safuan ni,n menghinanya....tetapi kalau dia boleh berkata kesat n kasar kepada Tok Guru .....kenapa tidak gua?

5 comments:

Anonymous said...

bunuh mamat ni sebelum dia bunuh tgna

keraspedal said...

xperlu bunuh...biar dia hidup dlm kehinaan...gua yakin..ramai rakan2nya akan menghjauhi dia..

dia mampos pun tiada guna,biar dia hidup..tgk macam mana dia nak berdepan dgn masyarakat malaysia yg majoriti menyokong tok guru.....

Anonymous said...

oklah tu pengikut syiah pas...anggap lu menang dah le..., aku memang bangga ada ulamak seperti aruah utz. fadhil noor dan dr.harun din...kerana ulamak sunnah, yang lain tu semua syiah dan wahabi...Ya Allah selamatkan umat Muhammad dari ulamak wahabi dan syiah...ampun kan mereka, bukakan pintu hati mereka yang gelap dan hitam supaya tunduk kepada mu ya Allah...berilah taufiq dan hidayah pada mereka..

Anonymous said...

bro...blogger, mamat tu budak pas pro endogan

Anonymous said...

KAH KAH KAH
helo! kawe ore kelate, kecek tu jange celupar sangat! demo ingat molek, ore kelate ada tepi rumah demo, lama ke tak tubit rumah.
Gi minta maaf dgn TGNA, cium tange dia, royat ke dia, kawe gura beruk, nak main suka-suka jah.
ingat tu jange lama sangat, takut ore kelate naik angin.
Kah kah kah

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts