Thursday, April 1, 2010

kenalkan..ini dia pemimpin PAS yang "bengong"

Wah biadap sungguh tajuk pembuka N3 gua lepas 2 minggu tak menulis..siapa dia pemimpin yang gua maksudkan ni??

korang baca kat sini

then..komen korang??

betul tak dia ni tak guna?

sial..?

gua harap sangat lepas ni dia ikut jejak mamat dari kulim tu...kahakkkk...tuihhh..


1 comment:

AzamDin said...

aahahha bro lu pun kaki kamen rider gak ke.. ahaha tu kiva kan?? ahaha ntah..aku suka den o..aku pun nak letak gambo den o la plak.. ahahaha

pasal yang ko tulis ni..sapa..aku tak ikut sangat hal PAS skang..sejak perpaduang ni menyemarak.. bosan aku..

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts