Friday, April 2, 2010

Anonymous yang tolol...

baca ini komen oleh seekor anon yang menggutuk wartawan Zainul Faqar berikutan pendedahannya yang agak memalukan nacha mat isa..tapi memang biasa la..kebenaran itu pahitkan...

baca komen tolol itu:

Anonymous said...


Zainul Faqar yang biadap

Ada ilmu tapi tidak diamalkan, ada adab tapi tidak dipraktikkan, ada maruah tapi ditelanjangkan, sayangkan jamaah tapi merendah-rendahkan orang lain dihadapan khalayak.

Apakah motif Zainul Faqar menerjah Ust Nasharuddin Mat Isa ketika sedang berbual dengan seorang ahli parlimen Umno ketika parlimen sedang bersidang berkenaan isu APCO. Bagi Zainul Faqar, isu itu terlalu besar sehingga tidak boleh berehat untuk minum air.

Kalau ya pun ingin tahu apa yang dibualkan oleh Ust Nasha, kenapa sampai ‘ditelanjangkan’ maruah kawan itu semata-mata kerja bodoh engkau tu.

Apa yang buruk sangat berbual dengan MP Umno tu. Dan satu lagi, kenapa terdesak sangat engkau ingin tahu apa yang dibualkan mereka berdua.

Tak boleh ke buat secara baik, tanya dengan baik, bagi Ust Nasha selesai dulu minum pastu jumpa dan ajukan persoalan yang engkau mahu tanya sangat kalau ya pun penting bagi engkau orang.

____

Tololllllllllllllllllllllllllllll betoi..

siapa yangm erendah rendahkan diri di khalayak sebenarnya??

Nacha itu sendiri gua fikir..

kalau ya pun nak berak tepi jalan,berak la jauh jauh sikit,tapi apa kes berak time orang berkelah nak makan...(faham x?)

kita sibuk duk berbahas lawan yahudi dalam parlimen,dia duk minum kopi...kawan kawan ditinggalkan minum bersama musuh...tidak ke gila?celaka?

apa lagi motif hamba Allah itu,tentulah untuk bongkar kebokrokan seorang pemimpin jahanam tu..agar nanti tiada lagi perwakilan PAS akna jadi celaka pergi bagi undi untuk celaka tu jadi Presiden PAS pulak..

Nacha bukan kawan la sial..dia musuh dalam selimut.... 

kalau ko yang pi berbual,memang takde pe nya,tapi dia tu timbalan presiden PAS,nak berbual pun,tengok tempat la,bukan masa orang duk berjuang dalam parlimen..lojik ke kawan kawan sibuk duk medan perang,timbalan panglima duk minum kopi nyekit darah...

gua fikir,wartawan tu mesti dah mulakan secara baik,tapi jawapan serta respon dari Nacha buat dia trasa sikit kot...keh.keh..keh...wallahualam..

tp Tq kepada Zainul Faqar atas keberanian anda..anda mampu jadi wartawan contoh abad ini..satu takbir untuk anda...takbir..



6 comments:

Anonymous said...

nasha berihat sat...takkan tak boleh kot..mana etika wartawan....

Anonymous said...

DASYAT BETUL PEMIKIRAN ORANG-ORANG PAS NI..BEGITU TAKSUB HINGGA KURANG AJAR..

keraspedal said...

keh..keh..2 lagi anon yg tolol...

aku cucu mamak kutty said...

org tengah berperang dia pulak siap releks minum2 bersama musuh di pihak sebelah....kah kah kah...klu di zaman saidina umar alkhattab....tentu kepala dah bercerai dari badan...ape le nak jadi puak2UG ni...betul2 otak plastik

Anonymous said...

mintak tolong peringkat atasan PAS, ni dah abad ke 21 bukan lagi abad ke20 lagi, trend peperangan kita bukan cara begini, dengan duduk semeja dengan UMNO. PAS perlu belajar dari kesilapan dimana UMNO memijak-mijak PAS untuk mereka duduk diatas tanpa kompromi...orang PAS sebenarnya terlalu baik sehingga UMNO memperbodohkan PAS...sekarang kita perlu berubah...kalau dia pijak kita, kita tendang dia pulak...lantak apa UMNO nak cakap orang PAS jahat ke apa ke...tapi dengan rayat perlu sangat -sangat kita berbaik dengan mereka. sebenarnya orang UMNO ni jaki yang PAS melindungi rakyat.....kerana UMNO ni jenis hisap darah rakyat..peerah UMNO... orang melayu yg dah maju tak percaya lagi dengan UMNO...baik sokong PAS lagi dari sokong UMNO...tak de hasil langsung... kayakan kerabat mereka je....

ijoks2009 said...

Apesal Dr.Badrul Amin buat tanda One Malaysia jugak ye,ada ape-ape ke?
hahahaha

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts