Saturday, April 10, 2010

Ezam wajib minta ampun pada madey(mahathir0


Ezam meminta maaf atas ke salahan yang lepas. Berikut laporan Utusan Malaysia bertarikh April 8hb, 2010:

Maafkan saya – Ezam

KEPALA BATAS 7 April – Bekas Setiausaha Politik Datuk Seri Anwar Ibrahim, Ezam Mohd. Nor secara terbuka memohon maaf kepada rakyat khususnya orang Melayu kerana pernah membela Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu dalam kes liwat pertamanya.

Ezam yang juga bekas Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) berkata, ketika itu beliau tidak mengetahui perangai sebenar Anwar dan tidak mahu percaya dengan tuduhan tersebut.

“Saya nak mohon maaf atas apa yang telah saya buat, saya nak tarik balik tindakan membela Anwar dalam kes liwat dahulu.

“Dahulu saya tidak tahu, sekarang baru saya tahu perkara sebenar,” katanya ....

Baca seterusnya sini
Orang utama Ezam perlu minta maaf adalah kepada Mantan PM Tun Dr Mahathir Mohamad. Semasa itu, orang yang Ezam lawan adalah Dr Mahathir.

Dia yang buat sendiri siasatan dan yakin Anwar meliwat. Akhirnya dia memecat Anwar dari jawatan sebagai TPM dan MOF. Dia membawa usul ke MKT UMNO untuk membincangkan perkara ini dan MKT membuat keputusan memecat Anwar.

Dr Mahathir juga yang jentera Ezam buruk-burukkan dan hina untuk mempertahankan Anwar. Pelbagai tuduhan palsu dan gelaran tak manis dibuat terhadap Dr Mahathir.

Umur dia dah 84. Masa tak banyak

Selagi Ezam tak pergi mengadap Dr Mahathir, belum sempurna keyakinan orang.(sumber)

kah..kah..kah...gua setuju dengan saranan blogger umNo ni..

Mat Ezam perlu minta ampun pada madey..

dulu banyak dia maki madey....

kutuk madey..

bongkar kebejatan pemerintahan madey..

bogelkan aktiviti madey yg korup...

selar madey...

madey yg selalu jadi mangsa kutukan ezam..

laknatan ezam....

kah..kah..kah....

kah..kah..kah..

ps-mat ezam minta maaf pada rakyat maknanya dia tarik balik perjuangan beliau dulu..perjuangan sebenar.......moga Allah rahmati ezam.......






No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts