Saturday, April 10, 2010

Nacha nak berbaik baik dengan pakatan rakyat ke?tak payah la...!!


PAKATAN Rakyat (PR) nampaknya tidak sabar-sabar lagi untuk menghadapi pilihan raya kecil P094 Hulu Selangor yang akan berlangsung 25 April nanti. Baru sekejap tadi PKR telah melancarkan jentera pilihan rayanya yang dirasmikan oleh Pengerusi PKR Selangor bersama para pemimpin Pas dan DAP.

Majlis itu bertempat di Dewan Komuniti, Kuala Kubu Baru .

Kehadiran Timbalan Presiden Pas, Nasharudin Mat Isa dan Pesuruhjaya Pas Selangor, Dr Mohd Hassan Ali, yang mewakili Pas dan Tan Seng Giaw, Teresa Kok dan mewakil DAP menyerlahkan perpaduan di kalangan Pakatan Rakyat. Selain dari mereka turut hadir pemimpin PKR Selangor, Mohd Azmin Ali, Syed Shahir Syed Mohamud, Teresa Kok, Abdullah Sani dan lain-lain.(baca posting penuh)..
Jujur gua cakap,wa tarak percaya pada mamat nacha ni.. ini semua kepura puraan je.. ni mesti mamat ni nak repair imej nya yang rosak teruk sebelum ini.. perghh.. tapi memang semua dah tahu,imej mamat ni rosak tahap cibang dah... \ tidak boleh direpair langsung dah.. moh yeop...pi la join umNo nuh.. Gua bimbang PR kalah je dengan kehadiran ko di kawasan pilihan raya ni.. rakyat dah benci sangat tuhhhhh.... nacha.....please...go to umNo........

No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts