Friday, July 30, 2010

Ahli PAS yg menyokong Harusaini Fun Penis ialah penderhaka parti!!


Setiap ahli PAS wajib membela Allahyarham Ustaz Ibrahim Libya kerana Ustaz Ibrahim Libya adalah pemimpin PAS dan telah dizalimi kerana aktiviti beliau di dalam PAS. Mufti Perak, Haramsani, adalah salah seorang yang membela UMNOCO/BN kerana menzalimi Ustaz Ibrahim Libya. Ikuti laporan Ustaz Ahmad Awang:

“Peristiwa 3: Tragedi Berdarah Memali 1985. Dalam mesyuarat khas Majlis Fatwa Kebangsaan, di mana TSHZ merupakan seorang anggota yang sangat aktif memberi pendapat bahawa mangsa Tragedi Memali, khususnya Asy-Syahid Allahyarham Ibrahim Mahmud (yang lebih dikenal dengan Ibrahim Libya) adalah merupakan kumpulan bughah (penderhaka) dan mereka tidak dianggap mati syahid.

Maka wajib dimandi, dikafan dan disembahyangkan sebelum dikebumi. Anehnya sebahagian besar mufti-mufti dalam mesyuarat itu mencadangkan supaya nama mereka yang mati korban tragedi itu tidak perlu disebut dengan lafaz Allahyarham dengan alasan mereka itu penderhaka. Padahal, apabila mereka itu disembahyangkan, maka doa yang menjadi rukun solat jenazah itu adalah memohonkan rahmat dan keampunan kepada mereka yang disembahyangkan. Saya turut hadir dalam mesyuarat tersebut dan memberi hujah mengapa Allahyarham dan kumpulannya adalah mati syahid. Akibatnya saya diusir keluar dari mesyuarat tersebut.
Betulah Mufti Perak ni Mufti Munafik. Sebuk2 nak wujudkan perpaduan Melayu dan Islam, tapi bila darah ulama yang Melayu dan Islam seperti Ustaz Ibrahim Mahmud ditumpahkan, beliau jadi juara mempertahankan pembunuhan tersebut.

baca n3 penuh di malaysia waves


1 comment:

Unknown said...

sokong PAS masuk syurga, itu le sebab geng2 Ibrahim Libya sanggup mati katak. Dah polis suruh berenti, berenti aja la, yg dok pi keluar parang sapa suruh. bengong....

lu tanya bos2 PAS mana peginya duit Tabung Memali yg tak kurang dr RM1juta tu. Mungkin depa dah bakar mcm org Cina buat sembah kubur tu kot.

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts