Saturday, July 10, 2010

umNo takut pena?

Lidah Rasmi PKR,PAS,dan DAP(masing masing:Suara Keadilan,Harakah,Roket) gamaknya bakal diharamkan penerbitannya di Malaysia berikutan kegagalan pihak akhbar untuk mendapatkan permit penerbitan akhbar..(di sini) (di sini) (disini)

kini semuanya dah jadi musuh umNo,majalah kartun,akhbar,dan tak lama lagi pula mungkin blog..

Hak..hak..hak..

umNo tidak boleh tenang tidur beb..

Memang benar,pena amat berkuasa,masakan tidak Jose Rizal juga ditembak kerana pengaruhnya novelnya( Noli me Tangere and El filibusterismo)..

InsyAllah Zunar tidak akan ditembak..(tapi di ISAkan bisa sekali...)

Ketakutan umno terhadap pena semakin terserlah,kebongkaran rahsia,kebokrokan umNo kini tidak perlu lagi dengan ceramah sahaja,pengaruh pena semakin menebal kini,rakyat melayu mula buka mata..

Gua tercari cari,,masakan akan muncul penulis novel politik tanah air...jika ia muncul,tidak mustahil.....ISA tempatnya....hak..hak..hak...(seb baik kakak gua penulis novel cinta~~promote)

~~~~

PS-cikgu bard pun khabarnya went to balai polis loh..kerana tulisan penanya juga..hak..hak..hak..

PRK jadi pelarian@buruan kerana tulisannya juga...kah..kah..kah..

gua tunggu Hishamudin Rais je bila...Tukartiub nya agak dasat..kah..kah..kah..


senarai perkara perkaitan yang ditakuti umno:

Pena..tulisan/karya
Altantuya...
Kapal Selam...
Anwar Ibrahim..
dll...hak..hak..
~~Anwar,Altantuya:dua nama ini jangan disebut depan najib dan bik mama..hak..hak..

1 comment:

fuad said...

UMNO bukan takut pena... mmg tak takut pun, tapi depa tu sendiri yg mmg suka nak kena tindakan sebab nanti org mcm kau ni akan panggil depa to hero, macho....
Anwar Aljuburi suka dgn dgr perkataan belakang, KY, kunyit...

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts