Friday, July 23, 2010

sekerat dua Pemimpin PAS pengkhianat !!!

(baca sini)(sini)

Gua bukan maksudkan semua pemimpin PAS,cuma sekor dua ni jer..

Semua bermula dengan sorang tok peti dari negeri yang mempunyai kerajaan HARAM sebagai pemerintahnya..menurut tok peti ni,ada sorang manusia dari parti pro-melayu dan sorang dari parti pro-islam berjumpa dengannya untuk mengabungkan parti assobiyah jahiliyah ini dengan parti islam..maka terbongkarlah apa yang sebenarnya memang mahu dibongkarkan..

Dulu mamat ni pernah juga buat hal.....lepas ditegur berkali kali,dimaki berkali kali,jadi memang spisis umNo gak,tetap tidak dengar nasihat,x dengar cakap...kalau gua begini,dah lama bapak gua halau gua keluar dari rumah,,tapi malangnya kenapa pemimpin atasan(yang paling atas skali) bikin tutup mata je..mamat ni dibiarkan bikin kacau lagi..

Pemimpin macam ni,memang selayakknya digelar pengkhianat dah,,,kalau PAS still simpan pengkhianat ni,maka PAS juga pengkhianat,pengkhianat kepada semua rakyat Malaysia yang menyokong dan mengundi PAS..,,,malu gua weeeiii...

Diseru..tolong lah pemimpin2 yang ada waras lagi tu,cukup la duduk diam,,cepat,sama sama Khalid samad untuk menyelamatkan PAS..mungkin jadi hukum wajib untuk anda,kerana ia untuk menghalang PAS sebagai parti islam rosak dan hancur serta sesat....

1 comment:

fuad said...

khalid samad la org yg membuat org jadi loya dan meluat dgn PAS.

Org panggil dia ni Khalid Gereja.... tentu ada sebab kan.

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts