Thursday, July 8, 2010

Sesiapa keluar dari PR,automatik akan jadi bangang.. ;)


Ahli Parlimen Kulim-Bandar Baharu Zulkifli Noordin bukan lagi seorang ahli PAS sejak beliau menyertai Parti Keadilan Rakyat (PKR) dua tahun yang lalu, kata Setiausaha Agung Datuk Mustafa Ali.

Mustafa memberitahu The Malaysian Insider, perlembagaan PAS memperuntukkan bahawa seseorang ahli akan hilang keahliannya secara automatik apabila mereka menyertai parti politik yang lain.

PKR merupakan komponen Pakatan Rakyat yang turut dianggotai PAS.

“Menurut perlembagaan PAS, sebaik sahaja anda menyertai parti lain, anda hilang (taraf) keahlian,” kata beliau.

Semalam, Zulkifli yang kini merupakan anggota Dewan Rakyat yang bebas mendakwa beliau masih merupakan seorang ahli PAS meskipun telah dipecat PKR Mac lalu atas kerana melanggar peraturan parti.(baca lagi)

Adoi....ni sorang contoh..kalau dulu semasa bersama Pr,boleh gak jadi fames dengaN mengeluarkan isu2 yang boleh menarik perhatian serta sokongan rakyat terhadapnya..

Tapi bila dah bersama jadi "gu lawan" kepada PR,ini lah kesannya..memang dah takde modal lain...xde cerita dah nak bawak..akhirnya...peguam keluk kelik la jadinya mamat ni..

Ini satu contoh...pengajarannya..sah....umNo dan sekutunya...memang xde modal nak kritik PR.

1 comment:

fuad said...

dok mati beragan le lu jawabnya. pasal depa ni rasa bangang duk dlm PR le depa ni keluar, kalau tak mana pernah depa ni dpt bersuara lantang. baru nak cakap sikit n ajis dah potong, khalid gereja pulak dah mula meroyan.
Skg ni depa mula cakap je telinga kau org rasa mcm nak pekak, tul tak, keluar nanah lagi.

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts