Thursday, July 29, 2010

Gabung umNo PAS..DEMI ISLAM ke demi meLAYU?or DEMI KUASA


Isu Gabung PAS umNo kembali lagi dengan lebih publisiti lebih meluas dari akhbar akhbar ampU UmNO..kalau sebelum ni,tak pernah ada cerita baik sal pemimpin PAS,tapi akhbar ampu umno skrang turut juga mengampu pemimpin pemimpin PAS yang pro-UG..jelas kan...

Dinyatakan dalam akhbar,golongan pro umNo mengatakan memang perlu PASumno gabung demi survival politik MELAYU...n istilah "islam" diletak di hujung ayat...

"BERSATULAH DEMI MELAYU AGAR ISLAM BLA..BLA..BLA..."

Gamaknya.pengunaan perkataan "islam" tu sekadar untuk penyedap ayat..

Macam la melayu ni 100% islam...perlu faham "MELAYU BUKAN ISLAM"....kalau melayu tu automatik islam,tak tertera pula perkataan "islam" dalam i/c coz melayu memang dah melambangkan islam,tetapi tetap tertera istilah "islam" kerana memang melayu bukan islam..

kalau nak kata melayu majoriti islam......gua boleh pertikaikan...

"orang yang menolak hukum Allah hukumnya kafir"
"memisahkan politik dan islam adalah jalan mudah utk jadi kafir"Syeikh Mustafa Sobri,mufti kerajaan turki utmaniyah..

So,majoriti melayu umNo yang tolak islam n hukum Allah ni still islam ke??gua tidak mengkafirka mereka,tetapi gua bagi tahu,"JATUH KAFIR KEPADA SESEORANG ISLAM YANG MENOLAK HUKUM ALLAH"..jadi fikirkan lah...

Kalau benar lah,kuasa islam terletak kepada melayu,nescaya islam di Malasyia tidak akan jatuh sebegini...pergi jahanam lah dengan uMNo..

ps-satu lagi....dengan sikap,perangai buruk,keji,persetan pemimpin umNo,kenapa masih ada si bodoh dari kalangan pemimpin islam yang mahu bersekongkol dengan pihak celaka 2?money..money..money ka? or mahukan kuasa?gila...xleh jadi MB,sebab u meroyan tak tentu pasal...pi jumpa Fun Penis lak tu

1 comment:

fuad said...

DAP sokong hudud ke? PKR tu Islam ke? Ade ke patut Lim Guan Eng tu mcm Khalifah.... mabuk & benhgong.

Yg ajak pun dulu Hj Hadi, dah tak ingat ke?

Ada ke patut Anwar Aljuburi sama mcm Rasulullah SAW.... bengong tahap maximum.

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts