Monday, February 27, 2012

Tangan (penumbuk) hanya beberapa inci dari (wajah) saya-Nurul Izzah


Anjing upahan terus mengganas dengan mengganggu ceramah Pakatan Rakyat, kali ini di Felda Lepar Hilir, Gambang, Kuantan, Pahang, malam semalam (26 Februari).

“Budak-budak muda cuba pukul Nurul Izzah di ceramah kami di Felda Lepah Hilir. Saya dan Nurul Izzah diiringi polis keluar untuk elak anjing upahan tersebut,” katanya.

Dalam reaksi awal, Nurul Izzah menyatakan syukur kerana selamat tetapi tidak gentar dengan kejadian itu, sekalipun berdepan gelagat liar samseng berkenaan.

“Bersyukur pulang dgn selamat. Moga teman-teman di Felda Lepar Hilir juga bertahan dan bersemangat walaupun anjing anjing jalanan ini berlagak liar, ugut fizikal.

“Tangan (penumbuk) hanya beberapa inci dari (wajah) saya ,” katanya di Twitter jam 1 pagi ini.

Sehubungan itu, Nik Nazmi dan Nurul Izzah akan membuat laporan di balai polis Merchant Square berdekatan ibu pejabat KEADILAN jam 3 petang hari ini.

Mengulas kejadian itu, Ketua Angkatan Muda KEADILAN (AMK) Pusat, Shamsul Iskandar Mat Akin melabel insiden itu sebagai budaya gangsterisme pencacai.

Petang tadi, sekumpulan anjing upahan menaiki pentas acara Himpunan Hijau di Pulau Pinang dan menghambur kata-kata kesat terhadap ketua menteri, Lim Guan Eng.

Minggu lalu, kereta Datuk Seri Anwar Ibrahim dibaling batu dalam ceramah di parlimen Sembrong, menyebabkan cerminnya retak manakala bahagian sisi kenderaan kemek.

baca penuh di :

http://jalanpulang1978.blogspot.com/2012/02/selepas-anwar-ibrahim-nurul-izzah-pula.html

Banyak gua edit di atas tu,jadi nak detai baca di sumber asal lah .. haha

Celaka lah celaka lah celaka lah ..

Sejak filem2 ganster ditayangkan dengan si samseng ini menjadi watak hero,anjing anjing jadian ini mula terpengaruh lalu meniru aksi sedemikian ..

Budaya jahil dan kebinatangan ini jelas menunjukkan akhlas yg rosak dalam kalangan penyokong parti pemerintah ..

Moga time mereka buat onar tu,ada yang mampos dilanggar lori taik...amin ..

1 comment:

Insani said...

Anjing2 gila bertindak berani bertindak ganas kerana pastinya tuannya melepaskan cangkuk dileher anjing tu,tambahan lagi ada upah yang bauk. Gembala anjing pula buat derk aje lagi beranilah anjing2 tu.
Memang dasar anjing!

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts