Tuesday, February 28, 2012

Kami tidak berkhalwat,semuanya fitnah !!



“Saya tidak berada dalam satu bilik dengan ustaz (Badrolamin). Orang fitnah saya berniat jahat. Tidak bertanggungjawab!

“Saya berada di luar bilik hotel. Bukan bersama ustaz dalam sebuah bilik seperti dakwaan.

“Namun kerana tindakan khianat itu, ustaz kena kurung dan dibelasah dalam biliknya.

“Saya pergi menemui ustaz Badrolamin atas tujuan mahu melarikan diri daripada suami, bersama anak saya yang berusia dua tahun. Saya bimbang keselamatan kami terancam.

“Saya sudah puas berusaha dan tidak mampu lagi menanggung segala bebanan ini.

“Saya memang kenal rapat ustaz dan isterinya sejak mengikuti rombongan umrah pada 1 Mei tahun lalu dan kami sering berhubung antara satu sama lain.

“Ustaz pun ada datang ke sini (Rompin) dan saya juga mengenali rapat isteri beliau. Malah isterinya juga menasihatkan saya supaya bersabar menghadapi kes fitnah ini.

“Saya juga kesal dengan sikap segelintir masyarakat yang menuding jari tanpa beri kami peluang untuk bela diri, sedangkan kes ini belum diputuskan di mahkamah.


baca penuh di sinar harian


  1. Bila gua dan rakan rakan kata ini semua kerja umno ada yang kata "kalau pemimpin pakatan didakwa melakukan kesalahan,semuanya salah umno...."
  2. Tengoklah .. nmemang salah umno pun ... celaka golongan penfitnah ...
  3. Harap semuanya terbongkar kelak!

2 comments:

Anonymous said...

tak boleh cari orang perempuan ke untuk setel masalah..tu YB Fuziah ada..aduih..bawa anak kecik umur 2 tahun pulak..apa budak tu tahu..tak boleh percaya...nasible..

keraspedal said...

Masalahnya perempuan itu kebetulan sudah kenal dan percaya sama ustaz .. mereka kenalan semasa membuat umrah .. perempuan itu juga salah kerna bertindak begini,tapi nk buat cmne..perkara dah berlaku ..

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts