Monday, February 27, 2012

Dr. Badrol ada saksi isu khalwat !


"Saya bukan berdua-duaan. Anak perempuan itu dan beberapa orang lagi turut berada di situ," kata Dr.Badrul kepada media.

Badrulamin juga menafikan dakwaan itu dan beranggapan kejadian itu tindakan terancang untuk memerangkap dan mengaibkannya oleh pihak yang tidak bermoral.

Ketika dihubungi Malaysiakini hari ini,Dr. Badrulamin menegaskan beliau tidak bersalah dan merancang mengambil tindakan undang-undang terhadap Mohd Ghazali dan media yang melaporkan dakwaan itu.

baca berita penuh di malaysiakini

Penulis memberi kepercayaan penuh kepada Dr.Badrul amin dalam isu ini.

Secara peribadi,penulis merupakan orang yang amat mengkagumi dr badrul amin,apabila kes ini mula mula timbul,timbul kegusaran dalam hati penulis dimana penulis mulai meragui dr Badrul amin..

Hati berbelah bagi dan sangat tension..haha

Then lepas dr badrul memberikan penjelasan,penulis memilih untuk percayai dr badrul amin sepenuhnya memandangkan ini adalah dunia politik kotor yang semuanya boleh berlaku.

Kenapa penulis memilih untuk percaya beliau selepas mendapat penjelasan?

Sebab andai penulis memilih untuk tidak percayai dr badrul,dan kemudian terbukti dr badrul tidak bersalah,maknanya penulis telah bersalah terhadap pemimpin penulis sendiri,penulis seolah olah menzalimi beliau ,

tapi andai penulis percaya,dan sememangnya penulis percayai beliau,sekiranya beliau bersalah sekali pun,penulis langsung tidak rugi apa apa melainkan mungkin seedikit kecewa .. apatah lagi penulis yakin bahawa beliau tidak bersalah..

Apa pun .. Teruskan dengan pegangan masing2 .. dan kita tengok siapa yang kenaaa :)

No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts