Wednesday, February 29, 2012

Samseng umNo berniat baik terhadap Nurul Izzah ?

Baca tak kenyataan pihak umno mengatakan samseng mereka bukan hendak belasah YB Nurul Izzah hari tu,tapi nak selamatkan beliau jer..

Dan ini pula cerita Yb Nurul Izzah :


Menurut Izzah yang juga merupakan Ahli Parlimen Lembah Pantai berkata kepada pemberita, ketika beliau baru memulakan ceramah, seorang pemuda berbaju merah secara tiba-tiba meluru ke arahnya dan cuba menyerang beliau dari arah hadapan.

“Lelaki berkenaan merupakan ahli daripada sekitar 30 individu yang memakai baju dan bendera Umno, dan membuat provokasi ketika sejak kami tiba di lokasi ceramah.

“Mereka menjerit “Keluar Nurul Izzah”, “Keluar Nik Nazmi”, “Hidup Umno”, “Anwar Penyokong Israel”, dan sebagainya sambil menyanyikan lagu Umno,” katanya dan menjeaskan kumpulan itu berulang kali mendesak mereka keluar dari kawasan tersebut.

baca penuh disinim http://greenboc.blogspot.com/2012/02/video-hampir-ditumbuk-oleh-pembantu.html

Baca?? andailah katakan umno ni bukan parti politik satu sebuah organisasi produksi filem,confirm filem tak akan pernah laku sebab jalan cerita putar belit dan menyakitkan hati penonton ..kah kah kah

No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts