Thursday, June 17, 2010

Ketua umNo Kelantan penakut dan kurang cerdik..ini mmg bagus ;)

copy dari msomelayu:

Sepatutnya Mustapa tidak berkeras untuk halang Nik Aziz berucap. Beliau patut biarkan Nik Aziz berucap sama. Beliau tidak perlu rasa takut kepada sesuatu yang berbagar-bagar dalam kepalanya. Katanya Mustapa takut untuk beri Nik Aziz bercakap, bimbang Nik Aziz akan menghentam Najib seperti Nik Aziz hentam Abdullah Baawi semasa pelancaran Koridor Raya Pantai Timur (Ecer) tidak lama dulu.

Pendek sangat akal Mustapa kalau dia berfikir begitu. Memang ada 'kuliha' apa yang dibimbanginya. Tetapi bukankah Mustapa boleh minta salinan ucapan Nik Aziz, check dan periksa dulu. Kalau ada mana-man ayat atau pantun da syair menyindir Najib boleh diminta Nik Aziz potong atau tidak bacakan. Rasanya Nik Aziz juga manusia yang tahu adat dan budibahasa. Saya tidak merasa Nik Aziz akan mencerca Najib di hadapan raja.

kunjungan Najib ke Kelantan yang ditunggu-tunggu hari ini hanya membuang masa saja. Bukan saja beliau tidak berkesempatan bersua dengan Nik Aziz, tetapi beliau juga mendapat malu apabila Fiesta itu dipulau oleh rakyat Kelantan. Apalah hebatnya pemimpin kalau beliau ditinggalkan terkontang kanting atas pentas dalam kilau kilat dan hujan lebat!(baca lagi)..

Ini tidak perlu jadi berita..ini memang semua sudah tahu..kah..kah..kah...bukan saha ketua
umNo kelantan,,,bapak ketua umNo malaysia pun,sama 2 x 5 dengan anak buahnya juga.. :0

1 comment:

mangchikla said...

Dan kita boleh mintak teks ucapan Najib utk tatapan Nik Aziz juga sebelum Najib berucap... baru la adil

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts