Wednesday, June 9, 2010

Madey: Israel tAk boleh diseret ke mahkamah <>gua: Madey pun tarak boleh diserek ke mahkamah..


Kekejaman Israel tidak akan sampai ke muka pengadilan walaupun negara yang menjadi mangsa mempunyai hubungan diplomatik dengan regim Zionis itu, kata bekas perdana menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad.Align Center

Beliau berkata, selagi kuasa besar dunia melindungi negara tersebut, sebarang hubungan diplomatik tidak akan memberi apa-apa makna, apatah lagi untuk mengheret regim itu ke muka pengadilan.(baca lagi)

Itu Madey kutty cakap r..Israel tidak boleh diserek ke mahkamah di atas segala kekejaman yang dilakukan terhadap umat islam dan rakyat di palestin,Qaza,Afganistan,dll..ada betul yang Madey ini cakap,Madey ini tarak bohong sikit pun..cuma ada satu kebetulan dalam cerita ini dengan cerita Madey sendiri maa.....

Kezaliman Madey semasa jadi PM Malaysia tidak akan sampai ke muka pengadilan walaupun ramai rakyat negara ini yang menjadi mangsa kepada kezaliman Bekas PM itu,antara mangsa madey antaranya adalah Dato' Seri Anwar Ibrahim,pemimpin pemimpin pembangkang yang dipenjarakan atas dasar politik,rakyat yang dibelasah oleh FRU kerana didakwa menentang kerjaan,rakyat yang ditahan di bawah ISA(Teluk Guantanamo),keluarga2 yang dipisahkan,menghancurkan sistem kehakiman negara(korek3).. Gua ingin kata, selagi kuasa memerintah di tangan barisan nazional@apNO@umNo(umNo+APCO) adalah agak mustahil untuk mengheret Madey itu ke muka pengadilan...

ps-Gua anti Israel,gua anti judi,gua anti Madey,gua anti umNo,gua anti APCO,gua anti rasuah,gua anti KERAjaan perpaduang,dan gua PRO-ERDOGAN ;)

No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts