Sunday, June 13, 2010

Apa PAS dapat kalau muliakan utusan tuh?


Dipetik dari Malaysia waves :

Saya tak marah kalau Bloggers dilayan seperti sampah dalam Muktamar baru-baru ini. Saya sendiri sebagai bloggers bukan berbuat sebegini kerana mencari kemuliaan. Yang saya marah adalah PAS memuliakan akhbar-akhbar fitnah seperti Utusan Malaysia, Berita Harian, NST dll. Lupakah ustaz Idris Ahmad bahawa akhbar2 ini telah memfitnah Asy Syahid Ustaz Ibrahim Libya demi menyokong pembunuhan kejam beliau di Memali dahulu? (baca penuh ~wajib baca,tgk betapa kurang cerdiknya sesetengah pemimpin PAS)

Tu la...gua pun pelik amat dengan PAS ni,dan yang memberikan layanan istimewa kepada utusan meloya ni,yang sejak sekian lama menjadi musuh PAS dan parti pembangkang lain..tak pernah berita 'baik baik' tentang PAS,lebih lebih lagi time Pilihan Raya...fuh,semuanya buruk mak ooi..

Seperti kata TB,walaupun blogger kutuk2 pemimpin PAS yang mengong,tetapi time pilihan raya,para blogger bekerja kuat berkempen utk PAS,bukan sahaja dalam alam siber ni,di luar pun,turut sama bekerja kuat tampal poster beb...

Tapi utusan??

Atau yang bagi "kemuliaan" kepada utusan ni sebenarnya 'ejen Utusan@umNo' dalam PAS..wwwoiiiit,berapa ko dibayar hah..jangan ingat ko ada title "ustaz" kat depan,gua tabik lo..gua hanya beri sokongan seratuas peratus kepada pemimpin PAS yang dilabel sebagai pro-Erdogan(gua bercakap jujur dan berterus terang,hehe),yang lain,semuanya sampah...

Hadi...sampah...nacha...sampah...perwakilan perwakilan pengampu Presiden...sampah...pro UG,,,,najis!!!


ps-Apa guna kempen Boikot utusan , akhbar2 pengampu lain sekiranya PAS tetap mendahulukan Utusan,memuliakan utusan?

1 comment:

Hanz_Azdi said...

mmm.. Semacam dah gua tengok PAS 2, 3 kerat kat atas tu - terasuk Us. Idris Ahamd pun. Boleh jemput masuk media Utusan tapi pinggir/tak jemput/ tak layan bloggers yg pro-PR. Demi keterbukaan atau demi idea Kerajaan Perpaduan kot?

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts